0سبد خرید
انداختن صابون در کولر

امروزه انداختن صابون در کولر یکی از اقداماتی است که بسیاری از افراد در پی انجام آن هستند تا با این عمل بتوانند تمامی شوره ها و رسوب ها و بوی بد کولر را از بین ببرند. این کار یک عمل غیرفنی است که متاسفانه در بین برخی افراد باب شده و با این کار فقط مشکلی به مشکلات کولر اضافه می‌شود. شاید از خود بپرسید که صابون برای از بین بردن شوره های کولر کاربردی و جوابگو نیست؟ در جواب این سوال باید گفت: این کار باعث می شود تا کاربر فقط شوره‌ها و بوی پدها را در کولر تثبیت ‌کند. تا اینجای کار یک مقدمه کلی را خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه دادیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص انداختن صابون در کولر از همراهان و دوستان همیشگی خود دعوت می نمایم تا مقاله امروز ما را تا پایان مطالعه نمایید تا بتوانید اطلاعات جالبی را در این زمینه کسب کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

انداختن صابون در کولر به چه درد می خورد؟

انداختن صابون در کولر به چه درد می خورد؟

همان‌طور که به صورت کلی در مقدمه اشاره کردیم انداختن صابون در کولر توانایی از بین بردن شوره های کولر را ندارد در این زمینه ممکن است این سوال پیش بیاید که اصلا شوره کولر چگونه به وجود می آید؟ در پاسخ باید به این مسئله اشاره کنیم که کولرهای آبی، جزء قدیمی ترین وسایل سرمایشی به شمار می‌روند و از گذشته تا امروز انتخاب اول بسیاری از مردم بوده اند.کولرهای آبی یک مشکل عمده و اساسی دارند و به دلیل اینکه در آب موجود در مخزن کولرها املاح زیادی وجود دارد، با گذشت زمان با مشکل رسوب یا شوره مواجه می شوند. فراموش نکنید که شوره های موجود در کولر می تواند عملکرد سیستم کولر را مختل کند و در صورتی که طولانی مدت اقدام به رفع آن نگردد حتی می تواند باعث زیان برخی از قطعات داخلی کولر نیز شود.
بنابراین توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشید و حساسیت های لازم را برای رفع شوره ها و رسوب های موجود در کولر در بهترین زمان ممکن اعمال کنید. بنابراین اگر تا اینجای کار گفته هایمان را جمع بندی کنیم به این مسئله خواهیم رسید که اصلی ترین دلیل ایجاد شوره ها در کولرهای آبی این است که آب به مدت بسیار طولانی در تشتک یا کفی کولر باقی مانده و تعویض نشده است. اما نگران نباشید شما می‌توانید با تخلیه‌ی آب کفی کولر در زمانهای مختلف که البته این مورد بستگی به ec آب مناطق مختلف متفاوت است، مشکل شوره زدن در کولر را تا حدی کاهش بدهید همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خریدو استعلام قیمت کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

بهترین زمان انداختن صابون در کولر

بهترین زمان انداختن صابون در کولر

همانطور که نوشته‌های قبلی ذکر شد، شما اصلا نباید این کار را انجام دهید. یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه بسیاری از افراد که قصد انداختن صابون در کولر را دارند این است که بهترین زمان انداختن صابون در کولر چه زمانی است؟ در سالهای اخیر و با تولید کولر سلولزی در برخی از پدهای سلولزی که از جنس مرغوبی تولید نشده، بوی نامطبوعی به مشام می‌خورد، که این بو فقط با شستشوی ساده با آب و خالی کردن تشتک از بین می‌رود. شما با انداختن صابون در کولر، تنها کاری که می‌کنید تثبیت این بوی بد است.
این نکته و توصیه مهم را فراموش نکنید که اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای بار اول می خواهید با انداختن صابون در کولر اقدام به شوره زدایی و رسوب زدایی آن نمایید حتماً حتماً ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت داشتن هر نوع سوالی در این زمینه با افراد با تجربه مجموعه ما در تماس باشید.
شایان ذکر است که انداختن صابون در کولر اصلا توانایی این را ندارد که به تنهایی تمامی شوره ها و رسوب های موجود در کولر آبی را بزداید و این کار توسط سرویس صحیح و شستشوی فصلی پدهای سلولز با جارو و کارواش صورت می‌گیرد. شما مخاطبان گرامی هم می توانید این مطلب را برای دوستان خود بازگو کنید و آنها را از این کار غیر حرفه‌ای مطلع کنید و سایت ما را نیز برای مطالب بیشتر به آنها معرفی کنید.
شما می توانید از طریق سایت نیکاسان علاوه بر خرید انواع کولرهای آبی، اطلاعات خود را برای نگهداری از این محصول نیز، افزایش دهید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نیکاسان تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن