0سبد خرید
ابعاد کولر آبی جنرال

برند های مختلف از کولر های آبی، این محصول را در ابعاد متفاوتی تولید می کنند. فصل گرما باعث می شود که تقاضا برای خرید کولر های آبی بالاتر رود. سازگاری کولر های آبی با شرایط آب و هوای بسیاری از نقاط ایران و مصرف بهینه مصرف انرژی سبب شده است که تولید کنندگان داخلی درصدد تولید محصولات با کیفیت داخلی باشند.
برند جنرال یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده محصولاتی مانند کولر آبی به شمار می رود. قبل از پرداختن به ابعاد کولر های آبی لازم به ذکر این نکته است که ظرفیت و ابعاد کولر های آبی با هم تفاوت دارند.
برای اطلاع دقیق از ابعاد هر نوع کولر جنرال می توانید به سایت شرکت نیکاسان مراجعه کنید. فروشندگان معتبر این محصول نیز ملزم به ارائه مشخصات کولر آبی هستند تا خریدارن بتوانند با آگاهی بیشتری نسبت به خرید اقدام کنند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

 

ابعاد کولر 3800 جنرال
ابعاد کولر 3800 جنرال

ابعاد و مشخصات کولر آبی جنرال 3800 به صورت زیر است:
طول: 86
عرض: 72
ارتفاع: 72
نوع ورق: گالوانیزه استاندارد
رنگ : پودری الکترو استاتیک
این محصول نیز مانند سایر کولر های تولید شده شرکت جنرال، از کیفیت مطلوبی برخوردار است. بدنه این محصول از ورق گالوانیزه ضخیم و با رنگ الکترو استاتیکی ساخته شده است.
برد پرتاب باد در این محصول تقریبا 85 متر است. کولر های آبی برند جنرال با فرآیند سرمایش تبخیری کار می کنند. خرید این محصول از طریق کارخانه سازنده ممکن است برای خریدار با دشواری هایی همراه باشد. خوشبختانه برخی از مراکز فروش مانند فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به کسب نمایندگی از این برند کرده اند و از این طریق خریدارن در هر کجای ایران می توانند نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایند.
فروشگاه نیکاسان یکی از معتبر ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع کولر آبی محسوب می شود. کولر های آبی جنرال، در این فروشگاه موجود هستند و خریدارن می توانند کولر مورد نظر خود با ظرفیت دلخواه را در این فروشگاه انتخاب کنند.
نحوه سفارش در این فروشگاه به صورت آنلاین است و مشتریان می تواند به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. در این مجموعه امکان برقراری ارتباط خریداران با کارشناسان فروش میسر شده است. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خریدو استعلام قیمت کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

ابعاد کولر آبی 3200 جنرال

ابعاد کولر آبی 3200 جنرال

ابعاد کولر آبی جنرال 300 به صورت زیر است:
طول: 500 میلی متر
عرض 500 میلیمتر
ارتفاع: 500 میلی متر
این نوع کولر با ظرفیت 3200 به عنوان یکی از کولر های آبی کوچک در بازار محسوب می شود و می توان از آن برای خنک سازی فضاهای کوچک استفاده کرد. موتور این کولر از موتوژن و پمپ آن ها از نوع الکتروژن است.
ویژگی های ممتاز این نوع کولر باعث شده است که با استقبال خوبی در میان خریدارن مواجه شود. کولرهای جنرال رقابت بالایی نست به نمونه های خارجی و مشابه در بازار ایران دارند. کیفیت مطلوب محصولات شرکت جنرال باعث شد است که این برند نام و سابقه ای درخشان داشته باشد. نوع کولر 3200 جنرال به صورت آبی و پوشالی است و میزان هوادهی آن چیزی در حدود 900 فوت مکعب در دقیقه است. بدنه این محصول از نوع ورق های گالوانیزه سنگین است که باعث می شود دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. لایه روی این ورق با استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک پوشانده شده است تا بتواند در برابر اشعه UV مقاومت لازم را داشته باشد. ورق های گالوانیزه با پوشش الکترو استاتیک مانع از زنگ زدن آن در برابر شرایط جوی می شوند. پرتاب هوایی آن تا 60 متر برد دارد و دارای گارانتی 2 ساله از شرکت جنرال است. سایر مشخصات این محصول به شرح زیر است:
نوع پمپ: برقی
نوع کلید: معمولی
برق مصرفی: تک فاز
بازده سرمایشی: 78 درصد
ظرفیت مخزن: 50 لیتر
میزان ورودی آب: 1.4 لیتر
رتبه مصرف انرژی: F
ساخت: ایران

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن