0سبد خرید
دمای آب در آبگرمکن خورشیدی

در رابطه با بالا رفتن دمای آبگرمکن های خورشیدی باید به این نکته توجه کرد که دمای آب در این وسیله تا چه درجه ای بالا می رود و هم چنین چه عواملی ممکن است باعث پایین آمدن دمای آن شوند. آن چه که باعث می شود دمای آب در آبگرمکن های خورشیدی ثابت بماند فضای خلا مانندی است که بین شیشه های دو جداره آن وجود دارد. این فضا در واقع عایقی را ایجاد می کند که مانع از هدر رفتن انرژی گرمایی آب می شود. اگر آبگرمکن خورشیدی از متریال درجه یک ساخته شده باشد و در طراحی آن تمام تمهیدات لازم برای عایق بودن در نظر گرفته شود دمای آب در آن روند کاهشی ندارد و به طور مداوم دمای آن با تابش خورشید بالا می رود. اغلب شرکت های سازنده آبگرمکن های خورشیدی، محصولات خود را از نظر بالا و ثابت بودن دمای آب تضمین می کنند. در تست هایی که بر روی بسیاری از این آبگرمکن ها انجام شده است نشان داده شده که این دستگاه می تواند دمای آب گرم شده را دو تا سه روز به طور ثابت گرم نگه دارد. دلایلی مانند ایجاد سایه بر روی آبگرمکن و استفاده مداوم و زیاد از آب گرم باعث می شود که دمای آب کاهش یابد. استفاده از آبگرمکن های خورشیدی به دلایل زیست محیطی، در دسترس و تمیز بودن و ... با استقبال بالایی مواجه شده است. با طراحی های جدید از این محصول و برطرف نمودن مشکلات انواع قدیمی، پیش بینی می شود این محصول بتواند در کوتاه مدت به جایگاه مطلوبی در استفاده های خانگی و صنعتی دست یابد.

دمای آب در آبگرمکن خورشیدی

حداکثر دمای آب در آبگرمکن خورشیدی چقدر است؟

اگر محل نصب آبگرمکن های خورشیدی مناسب باشد و نور خورشید به درستی به کلکتور های آن بتابد دمای آب گرم حاصل از عملکرد این دستگاه می تواند تا نقطه جوش هم بالا رود. مناطقی که تابش نور خورشید در آن ها بیشتر است مانند مناطق جنوبی کشور، دمای بالاتری از آب گرم را دارند. حتی در مواردی به دلیل بالا بودن انرژی خورشیدی در مناطق گرمسیر و شدت بالا رفتن دمای آب، افراد با استفاده از مخلوط خاک رس و آب، لوله های آبگرمکن ها را می پوشانند تا انرژی تابشی خورشید به آن ها کمتر باشند و دمای آب بیشتر از نقطه جوش نشود. نوع طراحی و ساخت آبگرمکن های خورشیدی به گونه ی است که اتلاف انرژی در آن ها به ندرت اتفاق می افتد. هنگام خرید آبگرمکن های خورشیدی باید دقت داشت تا محصولی با کیفیت انتخاب نمود. برند های خارجی و داخلی زیادی اقدام به ساخت انواع آبگرمکن خورشیدی نموده اند. فروشگاه اینترنتی نیکاسان به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان انواع آبگرمکن محسوب می شوند. محصولات موجود در این فروشگاه از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند و با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد، مزایا و معایب و هم چنین خرید این محصول می توان به سایت نیکاسان مراجعه نمود.

حداکثر دمای آب در آبگرمکن خورشیدی چقدر است؟

دمای آب آبگرمکن خورشیدی تا چه حد می تواند بالا برود

شرایط آب و هوایی و نحوه طراحی آبگرمکن خورشیدی تاثیر زیادی بر روی میزان گرم کردن این دستگاه دارد . آبگرمکن های خورشیدی معمولا در هوای معتدل می تواند گسترده دمایی متفاوتی را در فصل زمستان و تابستان داشته باشد. در فصل زمستان دمایی بین 50 تا 70 درجه و در تابستان دمای بین 70 تا 80 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. برخی از آبگرمکن هایی که منحصرا برای استفاده در منازل مورد ستفاده قرار می گیرند می توانند آب را در زمستان به دمای 49 درجه و در تابستان به 74 درجه سانتی گراد برسانند. آبگرمکن های خورشیدی در سایز ها و ظرفیت های متنوعی به تولید می رسند. اگر به طور متوسط هر فرد روزانه 50 تا 60 لیتر آب گرم نیاز داشته باشد یک آبگرمکن 300 لیتری می تواند پاسخ گوی نیاز یک خانواده سه تا چهار نفری باشد. انرژی رایگان خورشیدی باعث می شود که بتوان از این منبع بی پایان به عنوان سوخت وسایلی مانند آبگرمکن های خورشیدی استفاده کرد. کلکتور های جاذب انرژی خورشیدی در بهترین حالت می توانند دمای آب را تا نزدیک به نقطه جوش بالا ببرند. نوع متریالی که در ساخت کلکتور ها استفاده می شود تاثیر مستقیمی در میزان بالا رفتن دمای آب دارد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن