0سبد خرید
معایب آبگرمکن برقی بدون مخزن

در سال‌های اخیر استفاده از آبگرمکن برقی بدون مخزن رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و انواع مختلف این محصول در برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار به فروش می‌رسند. خریداران این محصول فکر می کنند به این دلیل که  آبگرمکن دیواری برقی بدون مخزن تنها در زمان نیاز به آب را گرم میکند از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و نسبت به آبگرمکن های مخزن دار انرژی کمتری استفاده می کند، به همین دلیل کیفیت بالاتری دارد، این در حالی است که آبگرمکن برقی بدون مخزن در کنار دارا بودن مزایای زیاد دارای معایبی نیز هست که باعث می شوند، برخی از مشتریان و خریداران آن را خریداری نکنند و سایر مدل‌ها را به خرید و استفاده از این محصول ترجیح دهند. آبگرمکن برقی بدون مخزن تنها باعث کمتر شدن اتلاف انرژی نمی‌شود، بلکه در مواردی اتلاف انرژی را افزایش می‌دهد به علاوه بر مشکلات دیگری نیز در هنگام استفاده از این محصول فراهم مشتریان قرار می‌گیرد که در این مقاله قصد داریم به برخی از این مشکلات بپردازیم، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

معایب آبگرمکن برقی بدون مخزن

بررسی معایب آبگرمکن برقی بدون مخزن

برخی از معایب آبگرمکن برقی بدون مخزن عبارتند از:

  1. اتلاف انرژی بالا: درست است که آبگرمکن های بدون مخزن هیچ‌گونه مخزنی ندارند و نیازی به گرم نگه داشتن آب برای مدت زمان طولانی ندارند، اما فرایند سریع داغ کردن آب تا حدود زیادی می تواند مشکل ساز باشد و باعث اتلاف انرژی بیشتر شود، به همین دلیل ممکن است قبوض تا حدود زیادی افزایش پیدا کنند و به علاوه میزان برق مصرفی در این آبگرمکن ها زیاد است.
  2. سرد شدن ناگهانی آب: در هنگام استفاده از این آبگرمکن ها امکان سرد شدن ناگهانی آب تا حدود زیادی بالاست، برای مثال زمانی که در حمام هستید ممکن است احساس کنید آب به صورت ناگهانی سرد می شود در این گونه موارد معمولاً در حدود ۵ دقیقه زمان لازم است تا آب به صورت مجدد گرم شود.
  3. گرم شدن ناگهانی آب: علاوه بر امکان سرد شدن آب به صورت ناگهانی امکان گرم شدن آن به صورت ناگهانی نیز وجود دارد، به گونه ای که ممکن است در هنگام حمام کردن و یا شستن ظرف ها باعث سوختن دست و بدن شود و به انسان آسیب وارد کند.
  4. عدم انعطاف پذیری: یکی دیگر از معایبی که در مورد این گونه آب گرمکن با آن روبرو هستیم، این است که این آبگرمکن ها انعطاف پذیری خوبی ندارند برای مثال زمانی که درحال شستن ظرف هستید فرد دیگری به صورت همزمان نمی‌تواند داخل حمام از آب گرم استفاده کند، زیرا میزان آب گرم تولید شده توسط این آبگرمکن ها کاملا محدود است و امکان استفاده چند نفر به صورت همزمان وجود ندارد.
  5. امکان خراب شدن سریع: یکی دیگر از مشکلات این آبگرمکن ها این است که ممکن است در اثر مقدار زیادی رسوب و آهکی که داخل لوله ها قرار می گیرند و باعث خراب شدن آبگرمکن می‌شوند. این موضوع می تواند تا حدود زیادی عمر مفید آبگرمکن را تحت تأثیر قرار دهد.
  6. نیاز به رسیدگی زیاد: یکی دیگر از مشکلات این آبگرمکن ها را می‌توان نیاز به رسیدگی زیاد در آن‌ها دانست. برای بهره وری بهتر از این آبگرمکن ها لازم است آبگرمکن به صورت سالانه یک بار مورد بررسی و سرویس قرار بگیرد تا کارایی آن افزایش پیدا کند و بهتر شود.
  7. بالا بودن هزینه های نگهداری: برخی از آبگرمکن ها در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند، اما هزینه‌های نگهداری از آن‌ها بالااست.

بررسی معایب آبگرمکن برقی بدون مخزن 

خرید آبگرمکن برقی بدون مخزن

همان گونه که گفتیم آبگرمکن های بدون مخزن یکی از انواع آبگرمکن های دیواری است که مزایا و معایبی دارد. اطلاع از مزایا و معایب آبگرمکن بدون مخزن برای خرید و استفاده از آن کمک زیادی به شما می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معایب آبگرمکن بدون مخزن با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید. نیکاسان یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده آبگرمکن برقی بدون مخزن است. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین آبگرمکن برقی بدون مخزن را با خیال راحت از نیکاسان بخرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن