0سبد خرید
آبگرمکن دیواری مخزن دار بهتر است یا بدون مخزن

امروزه مدل های مختلفی از آبگرمکن دیواری در بازار موجود هستند که از لحاظ برند ایرانی و خارجی بودن و مخزن دار و بدون مخزن بودن با یکدیگر تفاوت هایی دارند. آبگرمکن های مخزن دار و بدون مخزن در سال‌های اخیر در رقابت با یکدیگر بوده اند و انواع متفاوتی از آن‌ها در بازار به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از خریداران پیش می‌آید این است که آبگرمکن برقی مخزن دار بهتر است یا بدون مخزن؟ وی در پاسخ به این سوال می توان گفت بهتر و یا بدتر بودن آبگرمکن تنها با توجه به شرایط افراد تعیین می‌شود، اما در این مقاله قصد داریم به موارد و مقایسه هایی در مورد این آبگرمکن ها بپردازیم که به تصمیم‌گیری بهتر افراد کمک خواهند کرد، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

آبگرمکن دیواری مخزن دار بهتر است یا بدون مخزن

مقایسه آبگرمکن مخزن دار با انواع بدون مخزن

آبگرمکن مخزن دار با انواع بدون مخزن آن دارای تفاوت هایی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می کنیم:

  1. میزان فضا نصب: یکی از مهم‌ترین تفاوت های این دو محصول در میزان فضا نصب است. آبگرمکن های مخزن دار به دلیل دارا بودن مخزن نیاز به فضای بیشتر برای نصب است، اما آبگرمکن های بدون مخزن به دلیل سایز کوچکی که دارند نیاز به فضا نصب کمتری دارند.
  2. نحوه بازدهی: بازدهی آبگرمکن های مخزن دار به وضوح بیشتر از بازدهی انواع بدون مخزن آن است. زمانی که از آبگرمکن های مخزن دار استفاده می کنید به صورت همزمان می توانید در مکان‌های مختلف از آبگرم بهره مند شوید، برای مثال در حالی که ظرف ها را می شویید، دیگری می‌تواند در حمام دوش بگیرد و یا در دستشویی از آب گرم استفاده کند، اما انواع مختلف آبگرمکن های بدون مخزن تنها در یک مکان بازدهی دارند و اگر در حال شستن ظرف‌ها باشید در حمام و یا سایر مناطق آبگرم خوبی در اختیار افراد دیگر قرار نمی گیرد و به صورت همزمان امکان انجام کارها وجود ندارد.
  3. میزان مصرف انرژی: آبگرمکن های بدون مخزن میزان مصرف انرژی کمتری دارند. آبگرمکن های دارای مخزن میزان مصرف انرژی بالاتری دارند و باعث می شوند هزینه های انرژی مصرفی در حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

مقایسه آبگرمکن مخزن دار با انواع بدون مخزن

تفاوت آبگرمکن مخزن دار و بدون مخزن

یکی از مهم ترین تفاوت های آبگرمکن های مخزن دار و بدون مخزن در نحوه کار کردن آن‌ها است آبگرمکن های مخزن دار به صورت مداوم در حال کار کردن هستند، برای مثال در ابتدا این محصول آب را به میزان دمای مورد نظر می رساند و سپس در صورتی که از آب گرم شده استفاده نشود، درجه حرارت آب به مرور زمان کاهش پیدا می کند، بنابراین آبگرمکن مجدداً شروع به عمل می کند و آب را گرم می کند. آبگرمکن بدون مخزن این کارایی را ندارد و زمانی که شیر آب گرم باز می شود شروع به عمل می‌کند و بلافاصله آب را گرم می‌کند، به همین دلیل امکان سرد شدن آب در این آبگرمکن ها بیشتر است به علاوه مصرف انرژی آن‌ها به دلیل عدم کارکرد مداوم تا حدود زیادی کاهش پیدا نموده است. تفاوت های آبگرمکن مخزن دار و بدون مخزن باعث شده است افراد مختلف انواع مختلف این محصول را انتخاب کنند، برای مثال افرادی که می‌توانند به صورت همزمان در مکان‌های مختلف آبگرم استفاده کنند، باید انواع مختلف آبگرمکن های مخزن دار را خریداری کنند، در حالی که افرادی که به مصرف انرژی کمتر و های بیشتری می دهند می توانند با خرید آبگرمکن بدون مخزن از این ویژگی برخوردار شوند و محصول مورد نظر خود را از انواع بدون مخزن خریداری کنند تا از اتلاف انرژی کمتری داشته و هزینه انرژی مصرفی آنها کاهش پیدا کند. شما می توانید انواع آبگرمکن دیواری مخزن دار و بدون مخزن را از نیکاسان بخرید. نیکاسان ارائه دهنده بهترین آبگرمکن مخزن دار و بدون مخزن است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن