0سبد خرید
تولید کننده کوره هوای گرم

کوره هوای گرم از محصولات گرمایشی است که برای فضاهایی با ابعاد بزرگ کاربرد دارد. امروزه کوره های هوای گرم توسط کارخانه های مختلفی در سراسر کشور تولید می شود. کوره های تولیدی دارای ویژگی های متنوعی هستند، از جمله تفاوت بین آن‌ها می توان به کیفیت ساخت و راندمان انرژی محصولات اشاره کرد. اگر قصد سفارش کوره هوای گرم را دارید به شما پیشنهاد می کنم با نیکاسان همراه باشید تا تعدادی از تولید کنندگان برتر کوره هوای گرم را به شما معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع جت هیتر، کولر پلیمری ،کوره هوای گرم گلخانه و دیگر محصولات با کیفیت نیرو تهویه البرز با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید.

تولید کننده کوره هوای گرم

تولیدکنندگان کوره هوای گرم را بشناسید

در بین شرکت های تولید کننده کوره های گرم، تعدادی از آن‌ها دارای جایگاه ویژه ای هستند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می کنیم.

  1. شرکت سهند هواساز: سهند هواساز بیش از 15 سال سابقه طراحی و تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی را دارد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان فنی و طراحان ماهر توانسته محصولات مدرنی را به بازار ارائه کند. کوره های هوای گرم تولید شده در این شرکت دارای دو مدل ایستاده و زمینی است. سوخت مورد استفاده در آن‌ها به سه حالت گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز است. بدنه آن‌ها دو جداره و همراه عایق حرارتی مقاوم است و نوع ایستاده آن دارای چرخ است که جابجایی آن را آسان می کند.
  2. نیرو تهویه البرز: از شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که با استفاده از تکنولوژی های جدید توانسته است سهمی از بازار کشورهای منطقه را هم به‌دست آورد. این شرکت تولید کننده کوره های هوای گرم در چندین مدل و سایز مختلف است. توان حرارتی دستگاهها از 100 هزار کیلو کالری تا 300 هزار کیلو کالری متغیر است که توانایی گرم کردن فضاهایی با ابعاد 1000 متر مکعب و تا بیش از 7500 متر مکعب را دارند. کوره های تولیدی قابلیت سفارش با فن آکسیال یا سانتریفیوژ را دارند. از مزایای فوق العاده آن‌ها می توان به ایمنی بالا و کنترل هوشمند سوخت و اکسیژن اشاره کرد.
  3. کارخانه انرژی: این کارخانه با قدمت نیم قرن از تولید کنندگان قدیمی محصولات گرمایش صنعتی ایران است. این کارخانه تولید کننده مدل های مختلف کوره هوای گرم است. کوره های تولید شده توسط این کارخانه دارای راندمان حرارتی 65 تا 83 درصد است. این دستگاه‌ها دارای تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و دریچه تخلیه ایمنی احتراق است. برق مورد نیاز آن‌ها تک فاز است و دارای ایمنی بالا و فرآیند نصب آسان نیز هست.
  4. شرکت تهویه آذر نسیم: این شرکت با دو دهه فعالیت از جمله تولیدکنندگان بزرگ و معتبر ایران است. این شرکت محصولات متنوع گرمایشی و سرمایشی تولید می کند که کوره هوای گرم یکی از آن‌ها است. کوره های تولیدی این شرکت دارای بدنه ای از جنس ورق کربن استیل و با رنگ الکترواستاتیک است. محفظه احتراق آن نیز از جنس استیل آتشخوار است. ظرفیت حرارت تولیدی این کوره ها از صدهزار تا دو میلیون کیلو کالری بر ساعت است. فن های به‌کاربرده شده در آن‌ها از نوع سانتریفیوژ یکپارچه و فن باکس مجزا است.

تولید کننده کوره هوای گرم

نیکاسان: عرضه کوره هوای گرم از برترین تولید کنندگان

شرکت نیکاسان با دو دهه فعالیت در زمینه تولید و فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تلاش می کند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. مجموعه نیکاسان برای کسب رضایت شما عزیزان همواره تلاش کرده است تا محصولاتی به‌فروش برساند که توسط برترین تولید کنندگان، تولید شده باشند. از جمله محصولات عرضه شده در شرکت نیکاسان، کوره هوای گرم است که در کنار کیفیت بالای آن‌ها با قیمتی رقابتی در اختیار شما قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید لیست کوره های هوای گرم را همراه مشخصات و قیمت در سایت نیکاسان مشاهده نمایید. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره کوره هوای گرم گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن