0سبد خرید
مقایسه جامع و فنی کولرهای آبی 7000

با توجه به اینکه ما در یک کشور چهار فصل زندگی می‌کنیم و مناطق مختلف کشور دارای آب و هوای یکسان نیستند، ممکن است در تمام فصل های سال به کولرهای آبی نیاز باشد. از میان تجهیزات سرمایشی موجود، کولر های آبی دارای محبوبیت بیشتری در میان مردم هستند. به همین جهت هر ساله شرکت های سازنده کولر تلاش می‌کنند مدل‌های جدیدتر و دارای فنّاوری پیشرفته تر را به بازار عرضه کنند. ممکن است هر برندی کولرهای آبی با ظرفیت و قدرت یکسان بسازد، اما این کولر ها را ازنظر جزئیات با یکدیگر تفاوت داشته باشند. در این بحث به مقایسه کولر های آبی ۷۰۰۰ می پردازیم. در مقایسه کولرهای آبی ۷۰۰۰ به برند و جنس کولرهای آبی و کارایی آن ها اشاره می‌کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

مقایسه جامع و فنی کولرهای آبی 7000

مقایسه جامع و فنی کولرهای آبی ۷۰۰۰

کولرهای آبی ۷۰۰۰ در ابعاد ۸۷۰ * ۸۷۰ * ۱۱۵۰ میلی متر تولید می‌شوند. وزن آن ها ۸۳ کیلو گرم و دارای بدنه گالوانیزه هستند. حجم این کولرها ۷۰۰۰ و میزان آب ورودی یک چهارم اینچ است. قدرت پمپ کولر های آبی ۷۰۰۰، ۱.۶۰ hp بوده و قدرت موتور آن ها سه چهارم اسب بخار است. کولرهای آبی ۷۰۰۰ با توان ۸۹۰ قدرت بازدهی بیش از 8350 متر مکعب در ساعت را دارند. از شناخته شده ترین و با سابقه ترین برند های تولید کننده کولر آبی در کشور، می‌توان به برند آبسال، سپهر الکتریک، جنرال، آزمایش و جنرال پویا اشاره کرد. کیفیت مطلوب این کالاها و خدمات پس از فروشی که به مشتریان ارائه می‌کنند. باعث شده تا هموطنان عزیز برای خرید محصولات این شرکت‌ها ترغیب شوند. جنس بدنه کولر های آبی آبسال ۷۰۰۰ از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و سطح آن ها با رنگ های پودری پوشانده می شود که در زیر نور آفتاب و در معرض هوای آزاد از بین نروند. این کار باعث می‌شود کولرهای آبی در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند. این کولرهای آبی کم صدا هستند. برخی از کولرهای آبی آزمایش دارای الکتروموتور موتوژن هستند و علاوه بر مزایای که برای جنس بدنه کولرهای آبسال برشمردیم، دارای کلید محافظ جان هم هستند.

مقایسه جامع و فنی کولرهای آبی 7000

ویژگی های کولر آبی سلولزی ۷۰۰۰

به جز برندهای معروفی که به آن ها اشاره کردیم و جز کولرهای آبی پوشالی هستند برخی از کولرهای جدید نیز تولید شده‌اند که به جای پوشال از پد سلولزی استفاده می‌کنند. این نوع از کولرهای آبی به مراتب مدرن‌تر از کولرهای پوشالی هستند و استفاده از آن ها مزایایی را برای خریداران به همراه دارد. به عنوان نمونه این مدل از کولر ها ۳۰ درصد بیشتر از سایر کولرهای آبی ۷۰۰۰ محیط را خنک می کنند و پدهای سلولزی به کار رفته در این کولر ها کمتر رسوب می گیرد. ورقه های نازک و موج داری که از جنس سلولز می باشند، رطوبت پذیر بوده و راندمان بالایی نسبت به محصولات مشابه خود دارند. کولرهای سلولزی آلودگی هوا را هم جذب می‌کنند و مناسب برای استفاده افرادی هستند که مشکلات تنفسی دارند. از دیگر ویژگی‌های کولرهای آبی ۷۰۰۰ که در هنگام خرید مهم است و باید به آن توجه شود، قیمت آن ها است. به منظور مشاهده کولرهای آبی ۷۰۰۰ و مقایسه جامع و فنی برندهای مختلف کولر آبی، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه کنید. این فروشگاه بهترین برندهای کولر آبی پوشالی و سلولزی را برای فروش عرضه می‌کند. از بین برندهای تولیدکننده داخلی کولرهای آبی ۷۰۰۰، برخی از آن ها موتورهای کولر پرقدرتی تولید می‌کنند که طول عمر بالایی دارند. از جمله این برندها می‌توان به موتور کولر آبی آبسال شاره کرد که بازدهی بالایی دارد و با تمام مدل های کولر سازگار است. با مراجعه به فروشگاه نیکاسان می توانید از مشاوره رایگان خرید استفاده کنید و پس از مقایسه کولرهای آبی ۷۰۰۰ و اطلاع یافتن از قیمت برندهای مختلف خرید خود را انجام دهید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن