0سبد خرید
کم صدا ترین کولر آبی

این مقاله می تواند به عنوان یک مرجع برای معرفی بهترین و کم صدا ترین کولر آبی مورد استفاده قرار گیرد. کولر آبی همان اندازه که می تواند شما را از گرمای طاقت فرسای تابستان نجات دهد، به همان اندازه هم می تواند با ایجاد سر وصدای زیاد، شما را دچار دردسر کند و آزار دهنده باشد. شاید شما نیز در صدد خرید یک کولر آبی برای منزل خود باشید و این سؤال برایتان مطرح شده که کم صدا ترین کولر آبی کدام است؟ بنابراین با نیکاسان همراه باشید تا چند نمونه از کم صدا ترین کولر های آبی را به شما معرفی کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

کم صدا ترین کولر آبی

کم صدا ترین کولر آبی کدام است؟

یکی از نکات مهمی که بعد از قیمت برای خریداران مهم است، بازدهی و کم صدا بودن کولر آبی است. امروزه طراحی تعداد زیادی از آپارتمان‌های تازه ساخت به گونه‌‌ای است که کولرها را داخل تراس قرار می دهند تا هوای خنک تولید شده توسط کولر هنگام عبور از کانال های طولانی هدر نرود و همچنین مصرف انرژی برق نیز کاهش یابد. یکی از نکات مهم در کم صدا بودن کولرهای آبی، بالانس دقیق استاتیکی و دینامیکی فن کولر سلولزی است. یک نکته‌ بسیار مهم دیگر در کم صدا بودن کولر استفاده از لرزه‌گیر و واشر مناسب در محل اتصال پایه فن و بدنه است. قرار داشتن کولر در تراس ممکن است سر و صدای زیاد ایجاد کند و ناراحت کننده باشد. به همین جهت، ما چند برند معروف که سر و صدای کمی دارند و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. برند کولر آبی که صدای کمی تولید می کند کولر آبی انرژی است.
  2. برند تولید کننده کولر آبی پلیمری، کولر آبی نیرو تهویه ی البرز است.
  3. برند ایرمکس یکی دیگر از برند های کم صدای کولر آبی است که از نوع پلیمری می‌باشد.

بعد از معرفی این سه برند معروف، وقت آن رسیده که نسل جدید کولر های آبی سلولزی را به شما معرفی کنیم که به جای استفاده از پوشال برای خنک کردن محیط، از پدهای سلولزی استفاده می‌ کنند. از جمله برند های که کولر های آبی سلولزی کم صدا را تولید می کنند، می ‌توانیم به برند لورچ، انرژی، آبسال، سپهر الکتریک و نیرو تهویه‌ی البرز اشاره کنیم. جهت کسب اطلاعات در رابطه با انواع کولر آبی کم صدا می توانید با بخش مشاوره و پاسخگویی سایت فروشگاه نیکاسان تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش پاسخگوی سؤالات کاربران هستند و در زمینه خرید انواع کولر های آبی به صورت رایگان مشاوره ارائه می ‌کنند.

کم صدا ترین کولر آبی

معرفی کم صدا ترین کولر های آبی بازار

قبل از معرفی کم صدا ترین کولر های آبی بازار بهتر است این نکته را ذکر کنیم که کولر های آبی باید ویژگی های زیر را داشته باشند تا بتوان آن ها را جزو بهترین کولر های آبی معرفی کرد. مهم ترین ویژگی، حجم کولر، جنس بدنه، نوع و قیمت آن است. جنس بدنه‌ی کولر در کم صدا بودن کولر بسیار نقش کلیدی دارد و اگر در تولید آن از ورقهای نامرغوب و با ضخامت کم استفاده شود در صدای آن تاثیر گذار است. استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت بیشتر باعث استحکام، دوام بالاتر و لرزش کمتر می‌گردد. بهترین کولرهای آبی سلولزی که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و صدای کمی دارند، توسط برند انرژی تولید می شود. جهت خرید کم صدا ترین کولر آبی بازار به سایت فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه کنید و جزئیات بیشتر هر برند را در سایت مشاهده کنید. قیمت تمام محصولات معتبر برند های سازنده کولر آبی در وب سایت نیکاسان موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی کولر آبی، انواع الکتروموتور های کولر آبی، مزایا و معایب استفاده از کولر های آبی سلولزی، تازه‌ ترین مطالب نیکاسان را مطالعه بفرمایید. نمایندگی فروش انواع کولر آبی در اصفهان فروشگاه اینترنتی نیکاسان عرضه کننده انواع محصولات با کیفیت برند های معتبر داخلی می باشد. امکان خرید اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینترنتی نیکاسان فراهم شده است. خریداران محترم می توانند با شماره 09134440849 تماس بگیرند و از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن