0سبد خرید
مشخصات موتور کولر آبی

استفاده از کولر های آبی در فصل تابستان موجب شده تا شرکت‌ های متعددی اقدام به تولید و عرضه موتور کولر آبی کنند. داشتن اطلاعات کافی درباره مشخصات موتور کولر آبی برای خریداران لازم است. مشخصات موتور کولر آبی با توجه به این‌که کولر چه ابعادی دارد، متفاوت است. انواع موتور های کولر با توان یک سوم اسب بخار، یک دوم اسب بخار و سه چهارم اسب بخار مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشخصات موتور کولر آبی به گونه‌ای است که هم دور کند وهم دور تند دارد. موتور های کولر آبی با دور خروجی 1300 و 1400 هستند. برای کولر های آبی که به کولر 3000 معروف هستند، از الکتروموتورهای یک سوم اسب بخار استفاده می شود و برای کولر های 5000 از موتور کولر آبی که دارای توان یک دوم اسب بخار است، استفاده می شود. برای کولر های 7000 نیز باید از دینام یا موتور کولر آبی سه چهارم اسب بخار استفاده شود. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

مشخصات موتور کولر آبی

مشخصات فنی موتور های کولر آبی

موتور کولر آبی قلب تپنده کولر است و اگر دچار مشکل شود عملکرد آن را دچار اختلال می شود. انواع موتور های کولر آبی دو دور سرعت دارند. در دور کند با سرعت 1000 و در دور تند با سرعت 1500 کار می ‌کنند. فریم موتور کولر ها ۵۲ است. موتور کولر آبی دارای یک بدنه فولادی سبک و پوشش آن از جنس رزین است. این پوشش کمک می‌ کند رطوبت داخل محفظه کولر باعث خوردگی آن نشود. موتور کولر آبی دارای درجه حفاظت ۲۲ IP است و از سیم پیچ در برابر داغ کردن محافظت می ‌کند. تمام مشخصات فنی موتور کولر آبی مربوط به قدرت موتور هستند که روی برچسب محصول درج می‌ شوند. اجزای تشکیل دهنده دینام یا موتور کولر آبی سیم پیچ استاتور، بوش موتور، محور موتور، پره های خنک کننده و ورقه های هسته استاتور، بدنه موتور که لعاب کاری شده، روتور با لعاب روی، استاتور با پوشش لعاب سخت، پایه الکتروموتور، پلاتین با صفحه کلید، درپوش آلومینیومی، ورقه هسته استاتور، لاستیک لرزه گیر، کلاهک گردگیر از جنس روی، بست فلزی که نگهدارنده موتور به پایه است، روزنه های موجود در بدنه استاتور که نقش تهویه موتور کولر آبی را دارند، چند حلقه با اتصال کوتاه، است. موتور کولر آبی با نام‌ های دینام کولر و الکتروموتور کولری نیز شناخته می شود. موتور کولر آبی هنگام روشن شدن کولر شروع به کار کرده و با دور تند و کند کار می کند. مشخصات فنی موتور کولر آبی به صورت زیر است.

  1. ابعاد قاب موتور 225-355
  2. توان حدودی موتور کولر 37-500 کیلو وات
  3. میزان بازده موتور 30-60034iec با توجه به 70leg640/2009

مشخصات فنی موتور های کولر آبی

انواع موتور کولر آبی

انواع کولر بر اساس سیم پیچی یا نوع خازن آن ها با یکدیگر متفاوت هستند.

  1. موتور های کولر آبی که دو دور خازن دارند.
  2. موتورهای کولر آبی که ۲ دو سیم پیچ دارند.

موتور کولر آبی انواع مختلفی دارد. برخی از موتور های کولر آبی با خازن دائم کار می ‌کنند، یعنی این موتور ها برای کار کردن از خازن استفاده می کنند. با توجه به عملکرد این موتور ها و استفاده از خازن، دچار نوسان برق نمی شوند. ساختار موتور های کولر آبی که با خازن کار می کنند، به گونه‌ای طراحی شده که برای دور کند و دور تند دارای یک خازن، یک سیم پیچ اصلی و یک سیم پیچ کمکی هستند. برخی از انواع موتور های کولر آبی سیم پیچ راه انداز هم دارند. این نوع از موتور های کولر آبی هم مدل خازنی دارند و هم مقاومتی که سیم پیچ هم دارند. دور کند در این موتور ها اول موتور شروع به کار می کند و سپس سیم پیچ دور کند شروع به کار کرده و پس از آن، دور تند از مدار خارج می ‌گردد. برای شروع فعالیت این موتور کولر آبی سرعت نامی بایستی به ۷۵% برسد. شما می توانید کولر آبی با کیفیت را از فروشگاه نیکاسان بخرید. با مراجعه به وب ‌سایت نیکاسان مشخصات موتور کولر آبی را مشاهده کنید و پس از بررسی های لازم، کولر آبی موردنظر را بخرید.

 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن