0سبد خرید
بهترین سیستم سرمایش خانگی

هر روز که به تابستان نزدیک تر می شویم، بسیاری از افراد (همانند شمایی که حال خواندن این مطلب هستید) به فکر خریدن بهترین محصولات سرمایشی می افتند تا از گرمای آزاردهندۀ این روزها در امان بمانند و با خیال راحت در زیر باد سرد به دیدن تلویزیون مشغول شوند!

بهترین دستگاه سرمایش خانگی کدام است؟

احتمالا سوالی که ذهن شما را درگیر خود می کند این است که چه چیزی بخرم که هم مقرون به صرفه باشد هم بهترین انتخاب؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان به طور قطعی و 100% گفت که چه دستگاهی بهترین است. در اصل پاسخ این سوال به شهر محل زندگی، متراژ خانه، تعداد افراد خانواده، تعداد اتاق ها، بودجۀ شما و چندین و چند مؤلفۀ دیگر بستگی دارد. پس بهتر است این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا به یک دید کلی از وسایل سرمایش خانگی برسید.

 

بهترین سیستم سرمایش خانگی-کولر آبی

کولر آبی: اغلب افراد با این وسیله آشنایی دارند. کولر آبی همانطور که از اسمش پیداست، با کمک گرفتن از آب،  محیط را سرد می کند. یکی از مزایای کولر آبی این است که نسبت به بسیاری از وسیله های سرمایشی، هزینۀ نصب، نگهداری و تعمیر کمتری دارد. همچنین کولر آبی، هوا را از محیط بیرونی می گیرد، سرد می کند و به داخل خانه می فرستد. این هم مزیت است و هم ایراد. مزیت آن، این است که هوای جدید را وارد خانه می کند و ایرادش هم این است که هوای جدید همراه خود ریزگرد ها و گرد و غبار را می آورد.

کولر آبی مصرف برق خیلی زیادی ندارد اما آب زیادی مصرف می کند. پس اگر در شهر های خشک و بیابانی زندگی می کنید که آب کمتر است، این وسیله گزینۀ خیلی مناسبی برای شما نیست.

 کولر گازی

کولرهای گازی به دو دسته تقسیم می شوند

  • کولر گازی یک تکه یا پرتابل
  • کولر گازی دو تکه یا اسپلیت

 

بهترین سیستم سرمایش خانگی-کولر گازی کوچک پرتابل

کولر گازی پرتابل: این وسیله به گونه ای است که می توان آن را جابجا کرد و در هرجایی از خانه که پنجره دارد قرار داد. مصرف برق این نوع کولر، از سایر کولر های گازی  بیشتر است. از این کولر بیشتر در فضاهای کوچک استفاده می کنند. پس اگر یک منزل نقلی در اختیار دارید، این وسیلۀ سرمایشی می تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد.

اسپلیت: اسپلیت ها، نوع دیگری از کولر های گازی اند که مصرف برق و هزینۀ جانبی زیادی دارند. اما یکی از مزایای آن ها این است که هم سیستم سرمایش و هم سیستم گرمایش دارند. پس می توانند برای خانه هایی که گرمایش مناسبی ندارند هم  مفید باشند. همچنین شما می توانید دمای محیط را تنظیم کنید و امکان خاموش کردن آن را به صورت از پیش تعیین شده دارید. اسپلیت ها توانایی تصفیۀ هوا را نیز دارند.

 

بهترین سیستم سرمایشی خانگی-فن کویل

فن کویل: فن کویل ها نیز دو نوع اند. نوعی از آن ها می توانند برای سرد کردن بخشی از محیط و گرم کردن بخش دیگر آن مورد استفاده قرار بگیرند. نوع دیگر فقط می توانند محیط را سرد یا گرم کنند و امکان سرمایش و گرمایش همزمان محیط را ندارند.

این دستگاه ها به این دلیل که به وسیلۀ جانبی خاصی نیاز ندارند، نصب و راه اندازی آن ها سریع تر و کم هزینه تر است. یکی از معایت فن کویل ها این است که آن ها نمی توانند جریان هوای تازه ای را وارد محیط کنند. آنها فقط هوای داخل اتاق را گرفته، دمای آن را تغییر می دهند و برمی گردانند.

چیلر: یکی دیگر از وسیله های سرمایش خانگی، چلیر است. این وسیله در صورتی که بودجه و فضای زیادی در اختیار دارید می تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد. چیلر ها اغلب برای مکان هایی که متراژ بالایی دارند مناسب اند. آن ها روی پشت بام نصب می شوند. یکی از ویژگی های مفید چیلر ها این است که شما می توانید در چند جای مختلف ساختمان، فن کویل قرار دهید و آن ها را به یک چیلر مرکزی متصل کنید. در این صورت می توانید دمای هر کدام از فن کویل ها را جداگانه تنظیم کنید. از مزایای دیگر چیلر ها این است که آن ها مصرف برق کمتری نسبت به کولر های گازی دارند. به علاوه، وجود فیلتر های مختلف هوا، تهویه ای مناسب برای ساختمان فراهم می کند.

خرید بهترین دستگاه سرمایش خانگی

خرید بهترین دستگاه سرمایش خانگی از طریق سایت نیکاسان فراهم شده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره خرید این محصولات با کارشناسان نیکاسا تماس حاصل فرمایید. حالا این شما هستید که باید با توجه به نکات ذکر شده و مشاورۀ کارشناسان، بهترین دستگاه سرمایش خانگی را برای خود انتخاب کنید. در این مقالۀ نیکاسان، به معرفی سیستم های سرمایش خانگی پرداختیم تا شما بتوانید با کمی دقت و پرس و جو، بهترین سیستم سرمایش خانگی مورد نیاز خود را شناسایی و اقدام به خرید آن کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن