0سبد خرید
کدام آبگرمکن بهتر است

در انتخاب یک آبگرمکن مناسب، مهم ترین نکته این است که بعد از تحقیق و پرس و جو بتوانید یک محصول متناسب با نیاز خود، بخرید. ممکن است بارها به این موضوع فکر کرده باشید که آبگرمکن برقی بهتر است یا گازی؟ یا نوع ایستاده بخرید یا دیواری؟ ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پاسخ به این سوالات بستگی زیادی به انتظار شما از یک آبگرمکن دارد. آبگرمکن های برقی دارای المنت هایی هستند که با تغییر دمای آب، تنظیم می شوند و با دمای آب حرارت آن ها تغییر می کند. نمونه های آبگرمکن دیواری که مصرف گاز دارند، نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آبگرمکن های دیواری نسبت به نوع مخزنی با استقبال بیشتری مواجه شده اند و کارآیی بیشتری نیز دارند. آب گرمکن های دیواری 10 تا 50 درصد انرژی کمتری نسبت به انواع مخزنی مصرف می کنند و تولید آب گرم نامحدود دارند. از مزیت های دیگر آبگرمکن دیواری این است که به دلیل نداشتن مخزن آب، احتمال نشت آب از آن ها بسیار پایین است. مخزن آب گرمکن های ایستاده و مخزنی به مرور ممکن است در اثر ته نشین شدن املاح آب رسوب کند. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده انواع آبگرمکن خورشیدی، برقی، دیواری، ایستاده و... است. در این مطلب به بررسی انواع آبگرمکن پرداخته ایم. برای این که بتوانید بهترین آبگرمکن را انتخاب کنید، این مطلب را مطالعه کنید.

کدام آبگرمکن بهتر است

کدام آبگرمکن دیواری بهتر است

برای پاسخ به این سوال باید اطلاعات دقیقی از این نوع آبگرمکن در اختیار داشته باشید. آبگرمکن های دیواری فاقد مخزن هستند، از این رو اندازه بزرگی ندارند و برای استفاده در فضاهای کوچک مانند آپارتمان ها مناسب هستند. آبگرمکن های دیواری دارای ظرفیت های حرارتی متنوعی هستند. ظرفیت حرارتی بالای یک آبگرمکن دیواری باعث می شود تا آب سرد وارد لوله های مربوط شود و به سرعت گرم شود. این نوع آبگرمکن ها در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در انتخاب آبگرمکن دیواری مناسب باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. میزان ظرفیت آبگرمکن
  2. عملکرد آبگرمکن دیواری
  3. میزان مصرف انرژی
  4. کارآیی با توجه به فشار آب
  5. عمر و دوام آبگرمکن
  6. ضمانت نامه
  7. قیمت مناسب

در واقع هنگام انتخاب یک بخاری دیواری باید موارد بالا را در نظر داشته باشید. آبگرمکن های دیواری در نوع گازی و برقی در بازار موجود هستند. انتخاب این مورد نیز بسته به ترجیح و بودجه شما متفاوت است. آب گرمکن های دیواری ممکن است نسبت به نوع مخزنی و ایستاده دارای قیمت بیشتری باشند، اما این هزینه اولیه نسبت به دوام و طول عمر ومصرف انرژی که این محصول دارد کاملا توجیه پذیر است.

کدام آبگرمکن دیواری بهتر است

کدام آبگرمکن برقی بهتر است؟

استفاده از آبگرمکن های برقی مزایایی دارند. در خرید یک آبگرمکن مناسب باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک محصول با کیفیت با دوام بالا خریداری کنید. نحوه کار کردن آبگرمکن های برقی شباهت بسیاری با نوع گازی آن دارد. شاید بزرگ ترین تفاوت این دو را بتوان در نوع سوخت این آبگرمکن ها در نظر گرفت. گرم شدن بخاری برقی با گرم شدن سیم پیچ ها و المنت هایی که درون مخزن تعبیه شده اند، صورت می گیرند. ترموستات، انتقال دهنده جریان برق از ورودی به سیم پیچ ها است. آبگرمکن های برقی به دلیل سوخت تمیزی که دارند، برای محیط زیست هیچ خطری ندارند و ایجاد آلودگی نمی کنند. محصولات برقی از جمله آبگرمکن اگر از بهترین و ایمن ترین نوع انتخاب شوند، خطری نخواهند داشت. در رابطه با خرید یک آبگرمکن برقی حتما باید از یک برند مطمئن و با کیفیت و دارای تضمین خریداری کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیکاسان می توانید از انواع آبگرمکن برقی موجود در این سایت دیدن کنید. تنوع بالای این محصول در این فروشگاه حق انتخاب زیادی را به مشتری می دهد. محصولات موجود در این فروشگاه از برندهای مطرح و مطمئن هستند و به صورت ضمانت شده به مشتری تحویل داده می شوند. فروشگاه نیکاسان بهترین آبگرمکن های برقی و دیواری را عرضه می کند. برای این که بدانید کدام آبگرمکن بهتر است با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن