0سبد خرید
بهترین مارک موتور کولر آبی

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان، یکی از دغدغه‌های مردم استفاده از سیستم‌های خنک کننده است. در واقع دغدغه اصلی آن‌ها میزان برق مصرفی و بازدهی کولرهاست. مطمئنا، لطیفه‌های زیادی در رابطه با کولرها شنیده‌اید و این که سرپرستان خانواده علاقه‌ای به روشن ماندن بیش از حد آن‌ها ندارند. امری که موجب شده است تا توجه سازندگان به تولید موتورهای پرقدرت و در عین حال کم مصرف معطوف شود. مارک‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای مزیت منحصر به فرد خود هستند. اما، مهمترین بخش در انتخاب یک کولر آبی مناسب توجه به برخی نکات است. در واقع باید در هنگام خرید هر چیزی یک سری فاکتورها را مد نظر قرار داد تا بهترین نوع محصول را خریداری کرد. کولرهای آبی نیز از قاعده مستثنی نبوده و توجه به فاکتورهای مختلف در هنگام خرید آن‌ها ضروی است.

بهترین مارک موتور کولر آبی

فاکتورهای مهم در هنگام خرید کولر آبی

در ادامه به برخی از فاکتورهایی که هنگام خرید کولر آبی باید به آن توجه کنیم، اشاره شده است:

  • توجه به ابعاد و قدرت هوادهی: در واقع مهمترین فاکتور در هنگام خرید کولر آبی توجه به ابعاد آن است. به تبع هر چه ابعاد کولر بزرگتر باشد، قدرت هوادهی آن نیز بیشتر است. معمولا، کولرهای آبی در مدل‌های 2300، 3500، 4900 و 7000 تولید می‌شوند. این اعداد میزان قدرت هوادهی کولرهای آبی را نشان داده و خریداران باید به این فاکتور مهم توجه کنند.
  • توجه به طبقه‌ای که در آن سکونت می‌کنید: در صورت این که در طبقه‌های پایین زندگی می‌کنید، باید از کولرهایی با قدرت هوادهی بالا استفاده کنید. هر چه فاصله کانال کولر با منزل شما طولانی‌تر باشد، میزان هوادهی کولر سخت می‌شود؛ از این رو باید کولرهای پر قدرت را خریداری کرد.
  • میزان آفتاب گیر بودن دیوارها: اگر موقعیت مکانی خانه شما به گونه‌ای باشد که نور خورشید به طور مستقیم بر بدنه کولر بتابد، باید فکری به حال این قضیه کنید. نصب یک سایبان برای کولرها می‌تواند از داغ شدن بدنه و در نتیجه انتشار باد گرم توسط کولر جلوگیری کند. همچنین، با خرید کولرهایی با بدنه گالوانیزه می‌توان بدون نصب سایبان از گرم شدن بدنه کولر جلوگیری کرد.
  • توجه به عایق بندی بودن دیوارها: اگر کولرها نزدیک به دیوارهای بدون عایق نصب شوند، خیلی زود رطوبت ناشی از پمپ کولر به دیوارها منتقل خواهد شد. از این رو، یا باید کولرها را دور از دیوارهای بدون عایق نصب کرد و یا دیوارها را عایق بندی نمود. البته، یک راه مقرون به صرفه‌تر وجود دارد و آن هم خرید کولرهای سلولزی با بدنه گالوانیزه می‌باشد.
  • متراژ محیط: هر چه محیط منزل بزرگ‌تر باشد توان کولر برای خنک کردن آن کم می‌شود. برای جبران این کار باید از کولرهایی با قدرت موتور بالا و هوادهی مناسب استفاده کرد.
  • توجه به موتور کولر آبی: تمامی فاکتورهای فوق یک طرف، موتور کولر آبی یک طرف! در واقع هیچ چیز مهمتر از مدل موتور و بازدهی آن اهمیت ندارد. موتورهای کولر آبی در مدل‌های مختلفی تولید شده و هر کدام از قدرت مخصوصی برخوردارند. یعنی موتورها بسته به قدرت هوادهی و ابعاد کولر ساخته می‌شوند.

موتور کولر آبی

معرفی چند مارک خوب موتور کولر آبی

از بهترین مارک‌های کولر آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور کولر الکتروسان: موتورهای الکتروسان جزو قدیمی ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین موتورهای کولر هستند. وزن این موتورها تقریبا 5 الی 7 کیلو بوده و دارای صدای بسیار کمی هستند. در واقع این موتورهای برای انواع کولرهای آبی مناسب هستند.
  • موتور کولر آبی موتوژن: این موتور بر اساس استانداردهای روز جهانی ساخته شده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این موتور جزو کالاهای صادراتی کشور بوده و یک برند مناسب برای خرید می‌باشد. از ویژگی‌های این موتور می‌توان به صدای کم، قدرت بالا و طول عمر زیاد اشاره کرد. موتور کولر الکتروژن 7000 یکی از این محصولات پر طرفدار است.
  • موتور کولر آبی آبسال: موتورهای کولر آبسال از جمله موتورهای کم مصرف با طول عمر بالا هستند. این موتورها با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و بازدهی بسیار بالایی دارند. این موتورها با اکثر مدل‌های کولر سازگار بوده و امکان نصب آن در بسیاری از کولرهای مختلف وجود دارد.

معرفی چند مارک خوب موتور کولر آبی

 

قیمت انواع موتور کولر آبی

تعیین قیمت کولرها به موارد مختلفی بستگی دارد. عواملی همچون کیفیت، برند، نوع موتور، توان موتور و ... می تواند بر قیمت نهایی کولر تاثیرگذارد. همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین بخش های تاثیرگذار بر قیمت نهایی کولر، موتور آن است. بعضی از موتورهای قابل استفاده در کولر هستند که نیازی به حضور بعضی قطعات ندارند یا بعضی از کولرها دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند که به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. همچنین برند موتوری که انتخاب می کنید و سیاست های کارخانه تولیدی آن بر قیمت گذاری، تاثیر چشمگیری بر روی قیمت نهایی دارد. با توجه به این موارد و به طور کلی قیمت موتور کولرها به نسبت دیگر خنک کننده ها گران تر است که به نسبت کیفیت و نوع آن، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. 

خرید موتور کولر از جمله فرایندی است که نیاز به تجربه زیادی دارد. معمولا، نمونه‌های موتور کولر از لحاظ ظاهری و مشخصات فنی شبیه به هم هستند؛ اما، برخی از آن‌ها دارای مزایای منحصربفردی هستند که تشخیص آن تنها از پس کارشناسان بر می‌آید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول بهترین مارک موتور کولر آبی

در هنگام خرید کولر آبی چه فاکتورهایی را باید بررسی کرد؟

در هنگام خرید باید به مواردی همچون ابعاد و قدرت هوادهی، طبقه‌ای که در آن سکونت می‌کنید، میزان آفتاب گیر بودن دیوارها، توجه به عایق بندی دیوارها، متراژ محیط و موتور کولر آبی توجه کرد.

بهترین مارک موتور کولر آبی چیست؟

از بهرتین برندهای موتور کولر آبی می توان به موتور کولر الکتروسان، موتور کولر آبی موتوژن، و موتور کولر آبی آبسال اشاره کرد. 

انواع موتور کولر آبی را از کجا می توان خریداری کرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت نیکاسان انواع موتور کولر آبی را در برندهای مختلف مشاهده کرده و خرید خود را از طریق این سایت به صورت آنلاین یا از طریق ثبت سفارش تلفنی خریداری کنید. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن