0سبد خرید
بخاری کارگاهی دست دوم

افرادی که یک محیط کارگاهی را مدیریت می کنند، همیشه به دنبال یک بخاری خوب برای گرم کردن سالن های تولید خود هستند. در وهله اول شاید خرید یک بخاری کارگاهی دست دوم انتخابی ایده آل به نظر برسد، اما مطمئنا این انتخاب مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله از نیکاسان شما را با مخاطرات استفاده از این نوع بخاری ها و راهکار جایگزین آن آشنا می کنیم.

بخاری کارگاهی دست دوم

منابع خرید بخاری کارگاهی دست دوم

با توجه به گران شدن وسایل بیشتر افراد ترجیح می دهند محصول موردنظر خود را دست دوم تهیه کنند، به همین دلیل سایت هایی چون دیوار، شیپور و... ایجاد شده اند تا بتوانید نوع دست دوم محصول موردنظر را با قیمتی کمتر خریداری کنید، به همین دلیل با وجود فروشگاه های اینترنتی معتبر فروش بخاری کارگاهی، خرید نوع دست دوم آن به علت قیمت مقرون به صرفه رواج یافته است. حال خرید این محصول کاربردی به صورت دست دوم از سایت هایی چون دیوار و شیپور درست است یا خیر، نیاز به بررسی بیشتری دارد. از آنجایی که این سایت ها منبع معتبری برای تایید صحت سلامت محصول نیستد، خرید آن ها ریسک دارد. شما با خرید از این منابع فروش بخاری کارگاهی دست دوم می توانید ریسک کنید ولی باید این مورد را در نظر داشته باشید که محصول خریداری شده ممکن است، آسیب دیده باشد و دلیل ارزانی آن هم همین باشد و با خرید این محصول به صورت نا آگاهانه ضرر زیادی به خود می زنید. این منابع هیچ گونه ضمانتی برای خرید محصول نمی دهند و هر گونه ضرری به پای خودتان است. شما باید بدانید که با خرید از این منابع فروش دست دوم ریسک می کنید و هر گونه عواقبی نیز بر عهده خودتان است. در حقیقت خرید بخاری کارگاهی دست دوم ممکن است روش خوب و مقرون به صرفه‌ای به نظر برسند، اما خرید آن ریسک دارد. اگر قصد خرید بخاری کارگاهی دست دوم را از این منابع دارید، باید از صحت عملکرد دستگاه مطمئن شوید، اما این را بدانید که نوع دست دوم محصول ممکن است کارایی داشته باشد، اما مثل مدل دست اول آن کارایی و کاربرد ندارد، پس بهتر است فکر خرید بخاری کارگاهی دست دوم را نکنید و از فروشگاه های معتبری خرید کنید که این محصول را با قیمتی مناسب ارائه دهد. فروشگاه های ارائه دهنده محصولات دست دوم هیچ گونه گارانتی به شما ارائه نمی دهند. با خرید بخاری کارگاهی قیمت مناسب دست اول خیال خود را راحت کنید. فروشگاه نیکاسان انواع بخاری کارگاهی را با قیمت مناسب عرضه می کنند، به طوری که قیمت محصولات آن حتی کمتر از نوع دست دوم از سایت های دیوار و... است، همچنین تمام محصولات بخاری کارگاهی نیکاسان با گارانتی ارائه می شوند. در ادامه مطلب شما را با مخاطرات جدی خرید بخاری کارگاهی دست دوم از این منابع آشنا می کنیم تا با اطمینان از آن ها خرید نکنید.

منابع خرید بخاری کارگاهی دست دوم

مخاطرات استفاده از بخاری کارگاهی دست دوم

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از بخاری کارگاهی دست دوم قیمت ارزان آن است، اما این نوع اجناس در کنار این ویژگی خود معایبی نیز دارند. احتمال فرسوده بودن کوره به ویژه کوره های فولادی یکی از معایبی است که اکثر خریداران آن را نادیده می گیرند. این قطعه از بخاری در داخل آن قرار دارد و امکان بررسی کیفیت آن در زمان خرید وجود ندارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از بخاری های کارگاهی دست دوم با این مشکل همراه هستند. ایمنی بسیار پایین این نوع بخاری ها یکی دیگر از مشکلات آن ها محسوب می شود، برای مثال اکثر این بخاری ها ممکن است که دچار اتصال در بخش سیم پیچی ها، انفجار و آتش سوزی گردند. پوسیدگی از دیگر معایبی است که احتمال انتشار دود و گازهای سمی به داخل سالن وجود دارد، همچنین عمر پایین این وسایل گرمایشی یکی دیگر از دلایل مناسب نبودن آن ها به شمار می رود. خریداران به قصد کاهش هزینه های خود این نوع وسایل را تهیه می کنند، اما پس از مدتی با پرداخت هزینه های اضافی تعمیرات مواجه می شوند. آن ها حتی در برخی موارد مجبور به خرید یک بخاری جدید هستند.

مخاطرات استفاده از بخاری کارگاهی دست دوم

به جای استفاده از بخاری کارگاهی دست دوم، بخاری کارگاهی با قیمت مقرون به صرفه بخرید

فروشندگان متقلب ممکن است که از بازار خرید و فروش اجناس دست دوم سوء استفاده کنند. نصب بخاری کارگاهی دست دوم بی کیفیت خطرات و تلفات جبران ناپذیری را برای افراد حاضر در محیط به وجود می آورد، بنابراین بهترین راهکار برای گرمایش سالن های محیط های کارگاهی و صنعتی خرید بخاری نو با قیمت مقرون به صرفه است. هیترهای برقی که هیچ نوع دود و آلودگی در محیط ایجاد نمی کنند، انتخابی ایده‌آل به شمار می روند. شما می توانید انواع وسایل گرمایشی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید. این مجموعه سابقه‌ای  بلند مدت در زمینه‌ی فروش محصولات گوناگون گرمایشی، سرمایشی و برودتی دارد. انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب مستلزم تصمیم گیری درست و عاقلانه است، کارشناسان ما در نیکاسان شما را در این مسیر همراهی می کنند. همچنین لازم به ذکر است که در این مجموعه روند خرید شما با بالاترین کیفیت و دقت انجام می شود. شما تنها با چند کلیک و در مدت زمان کوتاهی محصول خریداری شده خود را در محل مورد نظر تحویل می گیرید. هیتر کارگاهی، هیتر برقی، هیتر گازسوز و... را با قیمتی مناسب از نیکاسان بخرید.

قیمت بخاری کارگاهی دست دوم

قیمت بخاری کارگاهی به چندین عامل بستگی دارد. عواملی از جمله مدل بخاری، فن دار بودن یا نبودن، کیفیت، توان مصرفی، نوع سوخت مصرفی و ... بستگی دارد. بخاری های کارگاهی در دو دسته بندی گازی و گازوئیلی هستند. بخاری های کارگاهی گازی به علت دسترسی به گاز شهری در مناطقی که گاز در دسترس باشد بسیار مناسب است. از سوی دیگر بخاری های کارگاهی گازوئیلی برای محیط‌هایی که گازرسانی نشده‌اند مناسب می‌باشند. این بخاری‌ها سوخت زیادی مصرف نمی‌کنند اما گرما و حرارت زیادی از خود تولید می کنند. مجموعه‌ی نیکاسان بزرگترین مرکز پخش بخاری‌های کارگاهی با برندهای معتبر و معروف  می‌باشد. جهت استعلام قیمت بخاری کارگاهی گازی و نفتی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها  
سلام وقت بخیر من تصمصم داشتم یک بخاری دست دوم بگیرم که مطلبتون رو خوندم منصرف شدم میشه راهنماییم کنید فروشتون به چه صورت و اگه تعداد بالا بخوام بخرم تخفیفی داره یا نه؟
سلام و درود بر شما خوشحالیم که مطالب ما برای شما مفید بوده برای اطلاع از شرایط فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید. جلب رضایت مشتری از اهداف ما نگران قیمت نباشید.

سوالات متداول بخاری کارگاهی دست دوم

برای خرید بخاری کارگاهی دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای خرید بخاری کارگاهی دست دوم باید به جنس بدنه، فن های دمنده هوا، سالم بودن سیستم، وجود سیستم امنیتی توجه بسیاری کرد. 

آیا خرید بخاری کارگاهی دست دوم کار درستی است؟

خرید بخاری کارگاهی دست دوم با وجود این که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد، اما ریسک بسیاری دارد. به جای این کار، بخاری کارگاهی را از یک فروشگاه معتبر با قیمتی مناسب دست اول تهیه کنید.

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن