0سبد خرید
پرفروش ترین کولر آبی

بیش از 60 درصد سیستم های سرمایشی که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرند از نوع کولر های آبی هستند. با گرم تر شدن هوا استفاده از کولر برای خنک کردن منازل و سایر فضاهای سرپوشیده اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. کولر های آبی به دلیل قیمت مناسب و مصرف بهینه ای که دارند از پر فروش ترین انواع کولر محسوب می شوند. سازگاری کولر های آبی با آب و هوای بسیاری از مناطق کشور ما نیز یکی از دلایلی است که باعث استفاده از این محصول می شود. کولر های آبی برای استفاده در بخش های شمالی و جنوبی کشور به دلیل بالا بودن میزان رطوبت مناسب نیستند. برای خریدن یک کولر آبی می توانید با صرف اندکی زمان و یک جست و جوی درست لیستی از بهترین و پر فروش ترین انواع کولر آبی را در اختیار داشته باشید. خوشبختانه تکنولوژی ساخت کولر های آبی روز به روز در حال پیشرفت است و محدودیت های استفاده از این محصول کاهش یافته است. برند های مطرحی در کشور ما اقدام به تولید کولر های آبی نموده اند، به طوری که این محصول در کشور ما با کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و بخش عظیمی از نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی برطرف می شود. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

پرفروش ترین کولر آبی

انواع کولر آبی پر فروش در بازار 1401

یکی از معایب کولر های آبی ایجاد سر و صدای آن ها است. طراحان و تولید کنندگان این محصول سعی داشته اند تا به مرور بتوانند مشکلات و محدودیت های این محصول را برطرف کنند. برند های مطرح با داشتن متخصصان و تکنولوژی پیشرفته توانسته اند این مشکلات را برطرف نمایند و از سر و صدای این محصول کم کنند و باعث فروش بیشتر آن شوند. خریدارن به دنبال خرید یک کولر آبی با کیفیت هستند، به گونه ای که علاوه بر عمر و دوام بالا بتواند بازده بالایی داشته باشد. تمامی اجزای کولر آبی اعم از موتور، پمپ، پوشال یا پد سلوزی و ... تا جنس و رنگ بدنه می تواند از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این محصول و فروش بیشتر آن باشد.
برند های پر فروش در زمینه کولر آبی عبارتند از:

  • برند لورچ
  • برند انرژی
  • برند سپهر الکتریک
  • برند برفاب
  • برند پلار
  • برند البرز
  • برند مهیاسان

تمامی این برند ها توانسته اند با ساخت انواع کولر آبی در مدل ها و ظرفیت های متفاوت به نیاز مشتریان پاسخ دهند.قبل از خرید هر نوع کولر آبی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیکاسان محصولات موجود در این فروشگاه که از نمونه های برتر هستند را با هم مقایسه کنید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

انواع کولر آبی پر فروش در بازار 1401

10 مدل پر فروش ترین کولر های موجود در بازار

پر فروش ترین کولر های آبی در کشور ما مربوط به برند های مطرح ایرانی هستند که توانسته اند به خوبی رضایت مشتریان داخلی را جلب کنند و حتی محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند. فروشگاه اینترنتی نیکاسان پکیجی از برندهای مطرح و مدل های پر فروش کولر آبی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. علاوه بر این مشاوران نیکاسان به شما کمک می کنند تا بهترین کولر را بخرید.
از جمله کولر های پرفروش و پر تقاضا در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کولر آبی سلولزی انرژی مدل vc6 هوادهی از بالا
  2. کولر آبی جنرال پویا مدل GP3300
  3. کولر آبی جنرال پویا مدل 3300-GP
  4. کولر آبی سپهر الکتریک مدل 7000
  5. کولر آبی سپهر الکتریک مدل se350
  6. کولر آبی پلار مدل 2800 پایه چرخ دار
  7. کولر آبی پلار مدل 5800 بالا زن
  8. کولر آبی سلولزی پلیمری پرتال نیرو تهویه البرز مدل 9000
  9. کولر آبی دریچه بالا 3500 برفاب
  10. کولر آبی جنرال پویا مدل GP-7500

برند های مانند لورچ، آبسال و... نیز مدل های پرفروشی دارند. دقت داشته باشید که مدل کولر بر حسب نیاز مشتری تعیین می شود. زمانی که خریدار نیاز خود از یک کولر آبی را معین می کند، می تواند محصول مناسب تری را خریداری نماید. فروشگاه نیکاسان با داشتن نمایندگی از برند های مطرح کولر آبی این امکان را به مشتریان می دهد تا با حق انتخاب بیشتری بتوانند محصولات را ارزیابی کنند و محصولی متناسب با نوع نیازشان انتخاب نمایند. کولر های آبی در دو نوع پوشالی و سلولزی وجود دارند. اندازه و ظرفیت کولر آبی با توجه به متراژ فضا، شرایط آب و هوایی، نوع کانال کشی، تعداد دریچه و ... سنجیده می شود.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن