0سبد خرید
لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی از کجا تهیه کنیم؟

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. تمام افرادی که از کولر سلولزی آبی انرژی استفاده می کنند، باید در فواصل زمانی مشخص مبادرت به سرویس دستگاه خنک کننده خود نمایند تا در صورت بروز خرابی و یا نقص در یکی از قطعات، با اقدام به موقع از بروز خرابی های وسیع جلوگیری شود. این کار همچنین موجب افزایش قابل توجه راندمان دستگاه شده و صرفه جویی در مصرف انرژی برق و آب را به ارمغان می آورد.
برای تهیه قطعات معیوب، متقاضیان می توانند به مراکز عرضه این لوازم مراجعه نموده و قطعه مورد نیاز خود را تهیه نمایند. همچنین خرید اینترنتی، راهکار نوینی است که با سبک زندگی در جوامع فعلی مطابقت بیشتری دارد. از این رو مصرف کنندگان می توانند در کمترین زمان و بدون اتلاف انرژی، با ثبت سفارش در سایت های معتبر، قطعه مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند.
با توجه به اینکه محصولات خریداری شده از فروشگاه های آنلاین، درب منزل و در ساعت مشخص شده توسط متقاضی تحویل می شود، این شیوه خرید با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. البته لازم است بازدیدکنندگان سایت با قوانین مربوط به خرید اینترنتی آشنا بوده و نکات ذکر شده را به دقت لحاظ نمایند. به عنوان مثال، کاربران باید در بدو ورود به یک سایت اینترنتی، نشان اعتبار الکترونیک آن را مورد بررسی قرار دهند و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند. همچنین نکات مربوط به پرداخت های اینترنتی نیز باید مورد تدقیق قرار گیرد تا از بروز مسائل و مشکلات بعدی جلوگیری به عمل آید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی از کجا تهیه کنیم؟

معرفی لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی

کارکرد صحیح تمام قطعات کولر، موجب افزایش راندمان دستگاه خواد شد. از این رو لازم است در صورت معیوب شدن قطعات در اسرع وقت نسبت به تعمیر و تعویض آنها اقدام شود. آشنایی با لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی می تواند در تشخیص نقص های احتمالی دستگاه خنک کننده یاری رسان باشد. این قطعات عبارتند از بدنه و کف، پدهای سلولزی، موتور، تسمه، پمپ، یاتاقان، پره های فن که در ادامه معرفی می شوند.

  • بدنه و کف کولر سلولزی: کولرهای سلولزی با استفاده از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند. میزان استحکام کولر وابسته به ضخامت این ورق ها است. لذا لازم است از ورق های ضخیم در تولید این محصول استفاده شود. با توجه به اینکه در اغلب اوقات کولرها در پشت بام نصب می شوند، لازم است بدنه آنها در برابر تغییرات جوی محافظت شوند. این کار با استفاده از رنگ کردن بدنه انجام می شود.
  • پدهای سلولزی: کولرهای آبی سه دیواره متحرک و یک جداره ثابت دارند. بخش داخلی جداره های متحرک کولر توسط پدهایی از جنس سلولز پوشانده می شوند و دیواره ثابت مکان اتصال کولر به کانال است. این پدها مانع از تجمع آب در یک بخش و خشک ماندن قسمت دیگر می شوند و ضد حسایت و آلرژی هستند. نیکاسان به عنوان نمایندگی فروش پوشال سلولزی انرژی در حال فعالیت است و این محصول را با بهترین قیمت در بازار ارائه می دهد برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • موتور کولر سلولزی: موتور یکی از اجزای اصلی در کولر سلولزی است که میزان دور آن در حرکت، مقدار مصرف جریان برق را مشخص می کند. کولرهای آبی قابلیت تنظیم دقیق دما را ندارند و تنها دو حالت برای این وسایل سرمایشی در نظر گرفته شده است.
  • تسمه کولر سلولزی: تسمه یکی از اجزای کولرهای سلولزی است که لازم است به طور مستمر سلامت آن چک و تائید شود. اهمال در این امر موجب خرابی ناگهانی دستگاه شده و کاربر را با مشکلات پیش بینی نشده ای مواجه خواهد کرد.
  • پمپ کولر سلولزی: برای انتقال آب از کف کولر به بالای جداره ها جهت خیس کردن پدهای سلولزی از پمپ استفاده می شود. معمولا برای حفظ سلامت پمپ ها، از محفظه های توری برای ممانعت از ورود اجسام خارجی به داخل پمپ و ایجاد اختلال در عملکرد آن استفاده می شود.
  • یاتاقان کولر سلولزی: یاتاقان در کولر آبی سلولزی وظیفه انتقال نیروی حرکتی به محور را بر عهده دارد و یک قطعه اصلی در میان اجزای گوناگون کولر محسوب می شود. خرابی این قطعه منجر به بروز آسیب در دیگر قطعات می شود.
  • پره های فن کولر سلولزی: به قطعه حلزونی شکلی که در کولرهای آبی سلولزی وجود دارد، پره فن گفته می شود. پره فن یا پروانه موجب انتقال هوای خنک تولید شده در کولر به محیط مورد نظر می شود. این قطعه از نظر بهای ریالی، ارزان ترین قطعه کولر محسوب می شود و در صورت فرسودگی، تعویض آن به آسانی قابل انجام می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.
  • لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی از کجا تهیه کنیم؟

نیکاسان: عرضه کننده لوازم جانبی کولر سلولزی انرژی

نیکاسان جزو فروشگاه های بزرگ تر سطح کشور است که با توجه به شرایط فروشی که دارد جزو بزرگ ترین فروشندگان موجود در سطح کشور است. نیکاسان محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت به شما همراهان عزیز عرضه می کند. پد سلولزی کولر 3500 یکی از پر فروش ترین محصولات ارائه شده در فروشگاه نیکاسان است. لوازم جانبی کولر سلولزی را از نیکاسان بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به لوازم جانبی کولر سلولزی می توانید با نیکاسان همراه باشید و در صورت بروز هر گونه سوالی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن