0سبد خرید
قیمت آبگرمکن کوچک برای دستشویی

همانطور که مطلع هستید آبگرمکن‌ها جزء تجهیزات حرارتی پرکاربرد دسته‌بندی می‌شوند که وظیفه‌ی اصلی آنها تامین آب گرم است. این سیستم‌های گرمایشی در ابعاد و اندازه‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند که خریدار می‌بایست متناسب با نیاز خود و همچنین مکانی که می‌خواهد آبگرمکن را در آنجا نصب کند اقدام به خرید یکی از آنها نماید. توجه داشته باشید که سوخت مصرفی آبگرمکن‌ها با یکدیگر متفاوت است و هر یک از آنها ظرفیت‌های متنوعی را دارند. تمامی عوامل نامبرده دست به دست هم می‌دهند تا متقابلاً قیمت آبگرمکن‌ها نیز متنوع باشد. مثلا مورد مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد و در قیمت محصول هم تاثیرگذار است ضخامت ورق به کار رفته در آن است. برای خرید آسان از سایت نیکاسان اقدام کنید یا با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

در خصوص قیمت آبگرمکن کوچک برای دستشویی به یاد داشته باشید که نمی‌توان نرخ معین و ثابتی را عنوان کرد چرا که لیست قیمت‌ها به صورت ساعتی به روز می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید از قیمت‌های بروز شده و واقعی آبگرمکن‌ها مطلع شوید به شما توصیه می‌کنیم که تنها با چند کلیک ساده از سایت فروشگاه اینترنتی نیکاسان بازدید نمایید و حداقل با یک بار خرید کردن برای همیشه جز مشتریان دائمی ما شوید‌. مجموعه ما اقدام به عرضه‌ی آبگرمکن‌هایی کرده است که در مصرف انرژی به شدت صرفه جویی می‌شود ضمن اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن آب را گرم می‌کند و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

آبگرمکن مناسب برای دستشویی چیست؟

از آنجا که اغلب خانواده‌های ایرانی متراژ کمی را برای دستشویی در نظر می‌گیرند از این رو می‌بایست از آب‌گرمکنی استفاده شود که فضای بسیار کمی را اشغال کند.  آبگرمکن دیواری برقی مناسب‌ترین گزینه‌ای است که در این زمینه به ذهن می‌رسد. چرا که دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است از جمله اینکه برای ارتقای مقاومت آن روی بدنه داخلی از پوشش ضد رسوب استفاده شده است ضمن اینکه روی بدنه خارجی آن نیز پوشش رنگ الکترواستاتیک به کار رفته است. آبگرمکن‌های برقی برای کنترل هرچه بهتر حد دما به ترموستات مجهز هستند و حداکثر دمایی که برای گرمایش دستگاه لازم است است حدود یک دقیقه می‌باشد.

نسبت به بخاری‌های سوختی، کم مصرف تر بوده و می‌توان گفت که آبگرمکن‌هایی کاملا بهینه هستند همچنین آبگرمکن‌های برقی برای برقراری ایمنی در ساختار دستگاه به سیم ارت مجهز است. این دستگاه های گرمایشی ابعاد بسیار کوچکی دارند کاملاً برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی ساخته شده‌اند چرا که مخزن این دستگاه‌ها به شکل کوچکی طراحی شده است. این ابعاد کوچک خالی از لطف نیست چرا که باعث شده است صرفه اقتصادی بسیار بالایی برای فرد مصرف کننده داشته باشد.

آبگرمکن مناسب برای دستشویی چیست؟ 

چند نکته طلایی در رابطه با انتخاب آبگرمکن مناسب برای دستشویی

اگر شما مخاطبان گرامی قصد خرید آبگرمکن کوچک را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه تصمیمی هرچه مطمئن‌تر داشته باشید پیش از خرید خود از مشاوران فروش ما کمک بگیرید. مشاوران فروش ما صادقانه اطلاعات خود را در اختیار شما قرار می‌دهند و با ارتقای آگاهیتان تردید را از شما دور کرده و به شما در تصمیمی قاطعانه یاری می‌رسانند. نیکاسان جزء معدود شرکت‌هایی است که مشاوره‌های رایگان را به خریداران و متقاضیان ارائه می‌دهد ضمن اینکه نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا در خصوص هر دستگاهی اطلاعات مفیدی را ارائه دهد.

 شاید از خود بپرسید که انجام مشاوره پیش از خرید چه مزیت هایی را در پی دارد؟ در پاسخ باید به این مسئله اشاره شود که انجام مشاوره پیش از خرید باعث می شود تا کاربر انتخاب به جایی را تجربه کند ضمن اینکه از بیهوده صرف کردن پول جلوگیری به عمل می آورد.

چند نکته طلایی در رابطه با انتخاب آبگرمکن مناسب برای دستشویی 

شرکت نیکاسان در راستای رفاه حال مشتریان خود شرایط ویژه و مخصوصی را در نظر گرفته است. ارسال محصول به سراسر کشور عزیز ایران را در کمترین زمان ممکن فراهم کرده که دیگر، مشتریان عزیز دغدغه‌‌ی جابجایی و حمل و حتی با مشغله‌های زیاد کاری حضور در مراکز خرید را نداشته باشند و این کار را به صورت آنلاین انجام دهند. سایت نیکاسان دارای دیگر محصولات گرمایشی با کیفیت بالا برای محل‌های کاری و  زندگی شماست که به راحتی می‌توانید آن را از این سایت تهیه کنید. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن