0سبد خرید
بخاری گلخانه ای دست دوم

سامانه گرمایش گلخانه، هیترهای گلخانه ای و یا همان بخاری های گلخانه ای، از سامانه های گرمایشی فضاهای بزرگ، مثل گلخانه ها و دیگر سالن های وسیع هستند. بخاری گلخانه ای شرایط دمایی و رطوبت محیط را برای تولید محصولات خارج از فصل، به نحو مطلوبی کنترل می کند.
خرید بخاری گلخانه ای دست دوم، مقوله ای است که صاحبان گلخانه شدیدا پیگیری کرده و هر روز می توانید در لیست جستجوی آن ها، مراکز فروش بخاری های گلخانه ای دست دوم را پیدا کنید. فروشگاه های لوازم گلخانه ای، اولین مرکز فروش بخاری گلخانه ای دست دوم است که زیر نظر افراد فنی بررسی و رفع عیب می شود و سپس در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. برای خرید بهترین نوع بخاری گلخانه ، اطلاع از قیمت بخاری گلخانه ای کوچک و انواع تجهیزات گلخانه می توانید به سایت نیکاسان اعتماد کنید. 

بخاری گلخانه ای دست دوم

فروش بخاری گلخانه ای دست دوم

کسانی که فکر ایجاد سالن های گلخانه ای را دارند؛ همواره دغدغه تامین سیستم گرمایشی سازگار با سالن های خود را دارند. بسیاری از افراد به دلایل متعددی، همانند سالن اجاره ای و یا کمبود هزینه خرید بخاری گلخانه ای، مجبور هستند که از بخاری گلخانه ای دست دوم استفاده کنند. بخاری گلخانه ای دست دوم نیازمند بررسی نیروی ماهر بوده تا تمامی معایب و نواقص آن برطرف شود.

قیمت بخاری گلخانه دست دوم

خرید بخاری گلخانه ای دست دوم مزیت های خاص خود را دارد، از جمله:

  • قیمت ارزان بخاری گلخانه ای دست دوم، نظر بیشتر گلخانه داران را به خرید این دسته از سیستم گرمایشی جلب می کند.
  • دست دوم بودن به معنای غیر قابل استفاده بودن نیست. اگر بخاری گلخانه ای دست دوم کیفیت خوبی داشته باشد، عمر مفید بالایی دارد.
  • دود و گازهای سمی درون کوره به داخل فضای گلخانه پخش نمی گردد.

در کنار تمامی مزایای بخاری گلخانه ای دست دوم، باید هنگام خرید به نکاتی نیز توجه کنید. امکان فرسوده شدن کوره بخاری گلخانه ای دست دوم زیاد بوده؛ از همین رو بهتر است قبل از خرید به خصوص در نوع کوره های فولادی به دقت بررسی شود. کنترل قسمت های سیم پیچی بخاری، ایمنی استفاده از آن را در سالن های گلخانه افزایش می دهد.
عمر مفید بخاری های گلخانه ای دست دوم مشخص نبوده و هر کدام از آن ها بر حسب مقدار کیفیت و کارایی که دارند، قابل استفاده هستند. بخاری های گلخانه ای توانایی کارکرد با هر نوع سوخت همچون گاز یا گازوئیل را دارند. در هنگام خرید بخاری گلخانه ای دست دوم به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس بدنه گالوانیزه و کاملا ایزوله شده بدون خوردگی
  • راندمان مناسب در تولید گرما
  • سیستم ایمنی چند لایه و دریچه انفجار
  • اتصالات بدون خوردگی
  • نوع تابلوهای برق و فن های انتقال حرارت
  • کوره بخاری از جنس استیل باشد

نقص در هر یک از موارد بالا، کیفیت بخاری گلخانه ای دست دوم را کاهش داده و در صورت استفاده از آن برای سالن های گلخانه ای، تعمیرات بعدی بخاری و خراب شدن محصولات را به دنبال دارد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع بخاری کارگاهی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

فروش بخاری گلخانه ای دست دوم

فروش بخاری گلخانه ای دست دوم اصفهان

رشد محصولات در سالن های گلخانه نیازمند شرایط مطلوب دما و رطوبت است. بهترین راهکار برای گرمایش سالن های بزرگ همانند گلخانه، پد گلخانه ای و بخاری گلخانه ای است. حیات محصولات گلخانه ای بستگی به کارکرد بهینه سیستم گرمایشی سالن دارد.
فروش بخاری گلخانه ای دست دوم در سراسر کشور صورت می گیرد؛ حتی شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق فضاهای مجازی خرید و فروش، مدل مناسب خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. اصفهان یکی از استان هایی است که به دلیل ازدیاد گلخانه ها، از بازار فروش بخاری گلخانه ای دست دوم خوبی برخوردار است. در این میان، فروشندگان متقلبی نیز بوده که از این بازار خرید و فروش استفاده کرده و جت هیتر گرمایشی یا هیترهای کابینتی را به عنوان بخاری گلخانه ای به مشتری ارائه می دهند.
بخاری گلخانه ای دست دوم، هزینه های راه اندازی یک واحد گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد، اما نباید فراموش کرد که انتخاب نامناسب، سامانه گرمایشی گلخانه را با مشکلات بسیار جدی مواجه می کند. فروش بخاری گلخانه ای دست دوم باید با کیفیت مطلوب همراه باشد، بخاری بی کیفیت علاوه بر عمر کوتاهی که داشته، هزینه سرویس و نگهداری بالایی را برای خریدار خود رقم خواهد زد. استفاده از بخاری گلخانه ای دست دوم بی کیفیت، خطرات و تلفات جبران ناپذیری را برای محصولات تحت کشت در سالن به وجود می آورد.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن