0سبد خرید
راهنمای خرید بخاری صنعتی

بخاری صنعتی از جمله تجهیزات کاربردی در مکانهای بزرگ است؛ مکان‌هایی مثل کارگاه‌های صنعتی، گلخانه، مرغداری یا سالن‌های بزرگ مثل حسینیه و تکایا و مساجد. شما که این مقاله را می‌خوانید حتما قصد خرید یک بخاری کارگاهی صنعتی برای محل کارتان هستید. با این مقاله از نیکاسان همراه باشید تا بهترین گزینه را حین خرید بخاری مورد نیاز انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید بخاری صنعتی

همانطور که می‌دانید بخاری‌های صنعتی انواع متفاوتی دارند و بر اساس نیاز محیط و کارکنان طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل باید محیط مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید و مناسب‌ترین بخاری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اندازه بخاری و توانایی مبدل آن در گرم کردن محیط بسیار اهمیت دارد. اگر این مبدل متناسب با نیاز شما نباشد، ممکن است در روزهای سرد سال به مشکل بر بخورید. حتی انتخاب یک محصول که ویژگی‌های آن از نیاز شما فراتر باشد، احتمال دارد که محیط را بیش از اندازه گرم کند و سلامتی کارکنان را به خطر بیندازد. با این توصیف، اندازه و کارکرد مبدل حرارتی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. مسئله بعدی در مورد سیستم تهویه این بخاری است. بخاری‌های صنعتی در انواع بدون دودکش، تابشی، گازوئیلی یا گازی در بازار وجود دارند. اگر محیط کاری شما به گونه ایست که امکان ایجاد هواکش به همراه دودکش وجود دارد، از بخاری های گازوئیلی یا گازی استفاده کنید تا با اطمینان خاطر آلاینده های تولید شده به بیرون از فضا هدایت شوند. در غیر اینصورت بخاری های بدون دودکش در اینجا به کمک شما می‌آیند.که البته بهتر است برای محیطی استفاده شود که تهویه مناسب فضا در آن انجام شود. سوخت این بخاری متفاوت است و آلاینده بسیار اندکی تولید می‌کند و در نهایت این مقدار ناچیز توسط سیستم تهویه هوا، از بین می‌روند.

هیتر_سرامیکی_صنعتی

مشاور خرید بخاری صنعتی

علاوه بر نکاتی که پیشتر گفته شد، توانایی انتقال هوای تهویه شده توسط فن سانتریفیوژ (دمنده)  یا اکسیال بسیار اهمیت دارد. در محصولاتی که از طریق سایت نیکاسان به شما ارائه می‌شود، انتخاب نوع فن با مشتری است. شما این امکان را دارید که دستگاه خود را با فن‌های برند مثل EBM آلمانی با راندمان بالا برگزینید یا آنها را از نوع چینی و یا ایرانی انتخاب کنید. البته این موارد در قیمت دستگاه هم تاثیر گذار می‌باشد. همانطور که می‌دانید حرارت تولید با کمک این فن‌ها به محیط منتقل می‌شود. هر چه این سیستم قوی‌تر عمل کند، امکان هدایت گرما به تمامی نقاط محل کار بیشتر می‌شود. در کنار این سیستم، فعالیت ترموستات و کنترل دما مورد بحث قرار می‌گیرد. سرعت عمل بالای ترموستات باعث می‌شود که دما از حد استاندارد فراتر نرود. ایجاد تعادل در دمای محیط موجب می شود که از آسیب رسیدن به دستگاه و البته سلامتی کارکنان جلوگیری می شود.

اگر قصد خرید بخاری صنعتی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید بخاری صنعتی انرژی است. این بخاری که با به روزترین تجهیرات و تکنولوژی جهان تولید شده، بهترین گزینه برای گرمایش محیط کارگاهی شماست.
نیکاسان، عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی در بازار است. این فروشگاه از به روز ترین امکانات برخوردار است و با چند کلیک، در سریع ترین زمان محصول مورد نیاز خود را جستجو کنید. نیکسان با احترام به نیاز مشتری مرغوب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهد. نیکاسان با شعار امنیت و اطمینان خدمت‌رسان مخاطبان وفادار است. برای سفارش بخاری صنعتی، هیتر صنعتی و یا بخاری گازی صنعتی، و محصولات مشابه با نیکاسان همراه باشید و یک خرید ساده و راحت را با ما تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن