0سبد خرید
بخاری کارگاهی چیست

بخاری کارگاهی به بخاری‌هایی گفته می شود که معمولا دارای اندازه‌های بزرگ بوده و برای گرمایش محیط‌های بزرگ همچون سوله‌ها، مرغداری‌ها و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخاری کارگاهی در بازار به کوره‌های هوای گرم یا بخاری سوله‌ای یا بخاری ژوپنی یا بخاری پلاری یا بخاری باغی نیز معروفند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های متنوع بخاری کارگاهی به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید و در صورت نیاز به کسب مشاوره درباره این محصول و سایر تاسیسات گرمایشی با کارشناسان نیکاسان ارتباط برقرار نمایید.

شما در این صفحات می‌توانید فیلم‌های آموزشی مناسبی را ببینید و تصمیم صحیح را برای خرید بگیرید:

صفحه آپارات

صفحه یوتیوب

صفحه اینستاگرام

ویژگی های بخاری کارگاهی

از ویژگی های بخاری کارگاهی می‌توان به قدرت گرمایش و توان حرارتی بالا اشاره نمود. بخارهای کارگاهی در دسته هیتر صنعتی جای می‌گیرند و از نظر نحوه عملکرد بسیار مشابه یکدیگرند. بخاری‌های کارگاهی بر اساس نوع سوخت مصرفی در دسته‌بندی های متنوعی قرار می‌گیرند که عبارتند از:

1-بخاری کارگاهی گازی 2-بخاری کارگاهی نفتی، 3-بخاری کارگاهی گازوئیلی و 4-بخاری کارگاهی برقی.
در دسته‌بندی دیگر بخاری‌های کارگاهی را می توان به بخاری‌های الف-فن‌دار و بدون فن و ب-بخاری‌های دارای دودکش و بدون دودکش تقسیم بندی نمود. در استفاده از بخاری‌های کارگاهی بدون دودکش باید به این نکته دقت شود که لزوم وجود سیستم تهویه هوا در محیط بسته از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که برای محیط‌های بسته از این نوع بخاری استفاده می کنید باید بدانید که انتشار گازهای سمی حاصل از اشتعال ماده سوختنی در داخل کوره بخاری در محیط کارگاه، ممکن است خطر آفرین بوده و لذا ضروری است سیستم تهویه مناسبی برای کارگاه تعبیه نمایید. برای محیط های کارگاهی بزرگ توصیه می شود از بخاری های کارگاهی فن دار استفاده شود، فن تعبیه شده در این بخاری‌ها جریان هوای گرم را در محیط برقرار کرد و راندمان مناسبی دارد.

بخاری_کارگاهی_چیست jpg فایل

دلایل تمایل به استفاده از بخاری کارگاهی چیست

  • از هیترهای نفتی نیز به عنوان تجهیزات گرمایشی در محیط های کارگاهی و صنعتی استفاده می شود. معمولا در مناطقی که گازرسانی انجام نشده و سوخت مورد استفاده در آن جا نفت است از این هیترها استفاده می شود اما در مناطقی که به گاز دسترسی دارند استفاده از بخاری های کارگاهی گازسوز متداول می باشد.
  • بخاری‌های کارگاهی از لحاظ مصرف انرژی نسبت به سایر وسایل گرمایشی صنعتی در جایگاه بهتری قرار دارند و باعث می شود در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.
  • بخاری کارگاهی از نظر امنیت در شرایط ایده آلی هستند.
  • بخاری کارگاهی فن دار راندمان بالایی دارند و توان حرارتی آن ها نسبت به بقیه دستگاه های گرمایشی صنعتی در رده بالاتری جای گرفته است.
  • بخاری کارگاهی گازسوز دارای آلودگی های زیست محیطی کمتری است.
  • بخاری های کارگاهی معمولا به صورت استوانه‌ای طراحی شده و توانایی گرمایش محیط به صورت 360 درجه را دارند.
  • بدون نیاز به برق.
  • قابل استفاده در کارگاه، کارخانه صنعتی، تعمیرگاه، مساجد، حسینیه‌ها و .... .
  • هزینه‌های تعمیر و نگهداری بسیار کم.

شما عزیزان می توانید برای تهیه‌ی انواع بخاری‌های کارگاهی و هیتر  و اطلاع از قیمت هیتر صنعتی(کارگاهی) از برندهای معتبر و خوشنام مثل بخاری‌ کارگاهی انرژی به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید. رسال این محصولات به راحتی و در کمترین زمان برای شما انجام می‌شود.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن