0سبد خرید
انواع هیترهای مرغداری

یکی از تجهیزات مهم و پر کاربرد در مرغداری ها به خصوص در هوای سرد پاییز و زمستان، هیتر است. همان طور که افزایش دمای شدید در مرغداری ها تأثیرات منفی زیادی به همراه دارد، سردی شدید هوای سالن مرغداری نیز، موثر است و سلامت مرغ ها و بازدهی مرغداری را تحت تاثیر قرار می دهد. شما با استفاده از هیتر داخل سالن مرغداری می توانید دمای سالن را متعادل کنید. سوخت مورد استفاده در هیترهای گرما ساز مرغداری می تواند از نوع، گاز، نفت، گازوئیل و ... باشد. استفاده از هیتر مرغداری شاید در نگاه اول یک هزینه اضافی برای شما محسوب شود، اما در دراز مدت متوجه خواهید شد که از نظر هزینه به نفع شما بوده است.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

انواع هیترها در مرغداری ها

هیترها با توجه به نوع سوخت، شکل ظاهری و ... انواع مختلفی دارند که در ادامه به تشریح هر یک می پردازیم:

هیتر کوره ای

هیترهای کورهای از مشعل، دیگ فلزی، شبکه ای از لوله های موازی، فن پرقدرت، ترموستات و تابلوی برق تشکیل شده اند. حرارت ناشی از سوختن گاز یا گازوئیل این دستگاه، هوای ورودی را گرم کرده و با فشار یک فن پر قدرت این هوای گرم شده به داخل سالن هدایت می شود.

هیتر موشکی

هیترهای موشکی یا جت مسترها انواع دیگری از هیترها هستند که از آنها در سالن مرغداری ها استفاده می شود. ساختار آنها به شکل استوانه است که معمولا از سقف آویزان شده و با قدرت و توان مختلف در بازار موجودند. هیترهای موشکی از لحاظ سوخت در سه مدل سوختی نفت سوز، گازسوز و گازوئیل سوز موجود هستند.

هیتر خورشیدی مرغداری

هیتر خورشیدی یا همان هیتر سولار یکی از بهترین انواع هیتر مرغداری به حساب می آید. استفاده از این نوع هیتر، مصرف انرژی را پایین آورده و هزینه‌های گرمایشی را کم می کند. علاوه بر این، هیترهای خورشیدی سازگار با محیط زیست هستند و به علت تولید انرژی پاک به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

هیتر پنلی

هیترهای پنلی یکی از ایمن ترین انواع دستگاه گرمایشی برای مرغداری هستند. اگر منبع انرژی هیترهای پنلی، انرژی خورشیدی باشد، مقدار میزان مصرف انرژی به حداقل می رسد. مصرف برق هیترهای پنلی تقریبا یک سوم دیگر هیترهای برقی است.

نکات لازم هنگام خرید هیتر مرغداری

نکات لازم هنگام خرید هیتر مرغداری

جنس بدنه هیترها باید از جنس گالوانیزه یا استیل استنلس باشد؛ ساخته شدن بدنه با این دو فلز باعث شده تا تحمل حرارت این دستگاه به شدت بالا باشد و مشکلی برای آن پیش نیاید. از آنطرف جنس کوره هیتر باید حتما از آلیاژهای فولادی بسیار مستحکم همچون استنلس استیل نگیر و نسوز باشد؛ زیرا این نوع کوره در برابر حرارت های مداوم و بسیار بالا، مقاومت بالایی داشته باشند و دچار فرسودگی یا ترک خوردگی نشوند. در زمان خرید هیتر مرغداری علاوه بر بدنه و کوره دستگاه باید به سیستم سوخت رسانی و سیستم کنترل دستگاه دقت کرد.
سیستم سوخت رسانی و مجموعه احتراق در داخل دستگاه باید به صورت اصولی و با قطعات با کیفیت طراحی شده باشند. در غیر اینصورت علاوه بر مصرف بالای سوخت دستگاه، خطرات مختلفی مانند انفجار محفظه آتش یا آتش سوزی ممکن است رخ دهد.

پیشنهاد خرید هیتر مرغداری مناسب

پیشنهاد ما برای تامین گرمایش مرغداری استفاده از هیترهای مخصوص گرماسازی سالن مرغداری است. ما در سایت نیکاسان هیترهای مرغداری برندهای مختلفی مانند انرژی، کولاک گستر یزد، مهیاسان و ... را داریم که محصولات آنها دارای بهترین کیفیت هستند و هر یک سال هاست که در این کشور مشغول خدمت رسانی هستند. شما می توانید تمامی این هیترها را به همراه قیمت، اطلاعات هر هیتر و نام برند، در سایت نیکاسان مشاهده کنید. برای خرید هیتر مرغداری مورد نظر خود نیز می توانید از طریق سایت نیکاسان اقدام کنید. با مراجعه به سایت نیکاسان می توانید انواع هیتر برقی، هیتر گازی، هیتر گلخانه ای و... را مشاهده کنید و متناسب با مرغداری خود هیتر مناسبی را تهیه کنید، همچنین با مراجعه به سایت نیکاسان می توانید از قیمت هیتر مرغداری، قیمت هیتر گلخانه و... نیکاسان مطلع شوید. هیتر مرغداری برند نیرو تهویه البرز بهترین و باکیفیت ترین نوع جت هیتر موجود در بازار است که در فروشگاه نیکاسان ارائه می شود. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نیکاسان در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن