0سبد خرید
کوره هوای گرم چیست؟

امروزه تأسیسات گرمایشی جزء وسایل ضروری برای هر مکانی به حساب می‌آید. با ورود به فصل سرما نیاز به محیط گرم در محل کار، گلخانه و... به وجود می‌آید. اگر شما هم به دنبال خرید وسیله گرمایشی مناسب برای محل کار خود هستید با این مقاله از نیکاسان همراه باشید.

کوره هوای گرم این نیاز را به بهترین شکل برطرف می‌کند و از پرکاربردترین دستگاه‌های تولید هوای گرم محسوب می‌شود. این کوره‌ها درجه حرارت بسیار بالایی دارند و بیشتر در مکان‌هایی که فضای بزرگی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ کارگاه‌ها، شرکت‌های بزرگ و گلخانه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها(همراه با کانال‌کشی) مهمترین مکانهای استفاده از این نوع هیتر هستند. کوره‌ی هوای‌گرم در حالت‌های متفاوت قابل نصب است و با توجه به قدرت موتور آن، گرمای مورد نیاز هر فضایی قابل تأمین خواهد بود. کوره‌های هوای گرم در اندازه‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌گردند. عموما این نوع بخاری‌ها یک محفظه بزرگ فلزی دارند و یک مشعل تولید گرما به همراه یک دمنده یا فن بسیار قوی دارا می‌باشد. فن با به جریان انداختن هوا، حرارت تولید شده توسط مشعل را به داخل فضا پرتاب می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره‌ی کوره هوای گرم گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

مزایای کوره هوای گرم چیست؟

همانطور که پیشتر گفته شد این دستگاه برای مکان‌هایی مناسب است که فضای بزرگی را در اختیار داشته باشند؛ سالن‌های انتظار، فضای کار کارخانجات، مرغداری‌ها و گلخانه. فن کوره‌های هوای گرم به قدری قوی است که توانایی هدایت جریان هوای گرم را در بزرگترین فضای مورد نظر انجام می‌دهند و نگرانی افراد را از جهت سرمای هوا از بین می‌برد. مصرف انرژی این کوره بسیار بهینه است و کمترین انرژی و حرارت را اتلاف می‌کند. به همین دلیل است که از این نوع کوره‌ها استفاده زیادی می‌شود. کوره‌های هوای گرم به تولید هوای پاک معروف هستند. این دستگاه تمامی آلودگی (مونوکسید کربن)تولید شده توسط شعله آتش را مهار و از طریق لوله مخصوص به بیرون از محیط خارج می‌کند. این مورد به کیفیت کوره‌ی داخلی و جوشکاری دقیق آن بستگی دارد. در فصل سرما این کوره با تولید گرمای پاک و بدون آلاینده، گرمای مورد نیاز رشد گیاهان گلخانه و مرغداری را تأمین می‌کند. همانطور که مشخص است تولید گرمای محیط بزرگ گلخانه از اهمیت زیادی برخوردار است و خوشبختانه کوره‌هوای‌گرم این وظیفه مهم را به عهده گرفته. این دستگاه‌ها بر خلاف کانال‌کشی‌های عظیم و طولانی موتورخانه‌ها، از ساده‌ترین سیستم انتقال حرارت برخوردار هستند و با کمترین تعداد کانال حرارت مورد نیاز را به قسمت‌های مختلف هدایت می‌کند. بهترین و جدیدترین کوره هوای گرم نیرو تهویه البرز را از فروشگاه نیکاسان بخرید. برند نیرو تهویه البرز ارائه دهنده بهترین کوره هوای گرم است.

کوره هوای گرم چیست؟

معایب کوره هوای گرم چیست؟

با توجه به تمامی ویژگی‌های مثبت گفته شده در مورد این محصول ارزشمند، معایبی نیز وجود دارند که ممکن است کار با این وسیله را مشکل سازد. صدای تولید شده از این دستگاه برای مکان‌های عمومی نامناسب است و ممکن است که افراد حاضر را آزار دهد. علاوه بر این مورد اتلاف انرژی در کانال کشی‌های طولانی افزایش می‌یابد. به همین دلیل در صورت ایجاد کانال های طولانی، اتلاف انرژی محتمل است. در نظر داشته باشید که فن کوره هوای گرم بسیار قدرتمند است و توانایی هدایت سریع جریان هوای گرم را دارد. با این کار از تلف شدن انرژی و حرارت به نسبت قابل توجهی کاسته می‌شود. در کنار تمام نکاتی که در مورد معایب این دستگاه گفته شد، با چشم پوشی از آنها و استفاده بهینه، می‌توان از کوره‌‌ی‌هوای‌گرم به عنوان یک دستگاه سودمند استفاده کرد و در جهت رفع نیاز محیط و افراد حاضر به کار برد.

نیکاسان از برترین عرضه کنندگان دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است که با داشتن 20 سال تجربه فعالیت، جایگاه در خور خود را دریافت کرده است. این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان، در جهت رفع بهینه آن در تلاش است و با ارائه محصولات مقرون به صرفه خود را در راه رسیدن به هدف خود ثابت قدم می‌کند. برای سفارش محصولات مورد نیاز خود با فروشگاه اینترنتی نیکاسان همراه باشید.

قیمت کوره هوای گرم

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن